Hvor mange barn....

Venter nr 2 og vi skal stoppe der :) jeg har vokst opp i en søskenflokk på tre, og synes 2 er akkurat passe :)


Termin 9.jan ❤️
 
Nr 2 på vei her!

I utgangspuntet føler jeg meg ikke ferdig enda. Men jeg hadde en traumatisk fødsel første gang. Blir deg likt denne gangen så stopper vi...
Så vi får se..
 
Venter nr tre, nå et det stopp :)


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Nr to på vei:)

Å vil ha 3 eller 4:)


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Nr to på vei og det stopper der!
Elsker barn, men pga risikofaktorer hos meg holder det etter denne.


Termin januar 2015
 
Nr 2 på vei, å det blir nok siste :) etter min mening. Men man skal aldri si aldri :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nr 1 på vei, og vi bare ha ti. Så når/vist eg får en til så blir d sterilisering enten på meg eller han. Han har en i fra før og då så blir jo nok uansett ;)


Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nr 1 på vei, og vi bare ha ti. Så når/vist eg får en til så blir d sterilisering enten på meg eller han. Han har en i fra før og då så blir jo nok uansett ;)


Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahah ti, måtte bare kommentere den leifen :D "bare ti" liksom, piece of cake ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Haha, ti ja :p Jeg venter barn nummer to, ønsker meg 3 eller 4. Men usikker på om jeg får med meg gubben på 4 :p Vi får vel ta en om gangen ;)


22. januar 2015 <3
 
Vi venter nr 2 og det blir nok stopp der. Må først krangle litt om hvem som skal snippe eller snappe seg..... for jeg går ikke på hormonprevensjon igjen.
 
Venter nr 3, vår første felles barn, håper på en til så 4 totalt :)
 
Venter nr 2, ønsker kanskje en til :p

skulle vært nr 3 i magen, min hr mista :/
 
Nr. 1 er på tur her:)

Jeg ønsker 3 barn, samboer må nok bare henge på!:)


Nyttårslykke<3
 
Back
Topp