Hvor mange barn....

FruFrøken

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Himmelbarn
....har dere?
....ønsker dere å ende opp med?

Nr 3 på vei her nå, vurderer kaaaansje en til men får se hvordan dette går først :)

Nummer 3 her å føler nå at jeg er ferdig ;)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

har 1 :)
har alltid tenkt 3 men usikker på om det blir en til etter denne pga alder.... da må de bli veldig veldig tette

Den i magen er nr. 1. Vi ønsker oss to eller tre :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi begge har alltid ønsket oss to. Nå får vi to tette❤️
Det blir absolutt ikke fler på oss. Her blir det å sterilisere seg etter den i magen kommer.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Ønsket meg 4 :)
4. mann i magen og nå er det full stopp :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Dette er den tredje
Skulle ha 2 men siden ho første fødte fikk vinger 14dager gammel blir det 3stykk
Men stopp når denne kommer.

En fra før, en på vei. 2 er planen, men skal aldri si aldri. Tror ikke jeg har kapasitet til mer enn to.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi venter første.. Ønsker oss to eller tre totalt. Ikke alltid så lett å planlegge :)

Jeg har ett fra før og mannen har ett fra før som han ikke engang har samvær med pga at eksen ikke gir han samvær. Vi har da første felles barn på vei og vil ha ett til ganske tett men så har vi og snakket om at vi bruker ikke prevensjon uansett så hvor mange vi i realiteten ender opp med er uvisst :) vi er litt gammeldags der hehe. Men så nærmer jeg meg jo 30 år så tror uansett ikke vi ender opp med flere enn 3-4 max. Kanskje "bare" 2 :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Dette er tredjemann og vi skulle egentlig ha 2...hahaha!
Så dette blir definitivt sistemann, og jeg eller sambo må sterilisere oss etter denne;)

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Har to fra før og venter nr. 3. Er stopp etter denne. Da blir det sterilisering. Men ingenting er jo hundre prosent sikkert og abort er uaktuelt, så kommer det flere er det bare å ta imot..

Første på vei ♡ hadde i utgangspunktet lyst på 3 totalt, men om jeg skulle bli like dårlig i neste svangerskap, vet jeg ikke om jeg klarer et til :/ men det er jo så verdt det til slutt ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Venter nr 2 i desember/januar og ønsker meg ikke flere enn det :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Dette er nr 3, og nå
går diskusjonen høylydt om hvem som skal inn og stenge produksjonen når denne er trygt ute :) blir jo ikke yngre, og tenker 3 på 4,5 år er ganske bra!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Venter nr to nå, og har alltid hatt lyst på fire totalt :) Mannen er litt usikker så vi tar det litt som det kommer, det blir iallefall 3 :)

Back
Topp