Hvor mange bøker må en fjerdeklassing ha bokbind på?

Nå er det lenge siden jeg hadde disse bøkene, men jeg mener både 4a og b er til å skrive i? Tror de fleste lærere og skoler gjør dette for elevenes lærings skyld, for det er jammen meg ikke lett å tyde når de først begynner å føre inn[emoji23] så vi skulle nok ønsket at de kunne skrevet inn i bøkene ut 7klasse, men å ha god skriftlig føring både norsk ig matte er viktig.
Mener noen lenger oppe sa det var føring i b boka men kan huske feil.

Uansett. Øve på føring er nok viktig ja. Og hvilke bøker han får skrive i oppdager jeg etterhvert
 
Mener noen lenger oppe sa det var føring i b boka men kan huske feil.

Uansett. Øve på føring er nok viktig ja. Og hvilke bøker han får skrive i oppdager jeg etterhvert

Ble usikker selv[emoji23]

Uansett, man får ikke hatt boksokk på de bøkene uansett, fant ut det for 10 min siden[emoji23]
 
Ble usikker selv[emoji23]

Uansett, man får ikke hatt boksokk på de bøkene uansett, fant ut det for 10 min siden[emoji23]
Ikke uten å legge inn papp som avstiver dem, nei

Så om de skal brukes av neste trinn også må vi ja på godt gammeldags papir på dem. De har skriver i har jeg ikke bokbind på.

(bortsett fra første klasse når han hadde fått velge seg bokbind også kom det bare to bøker han skulle skrive i. Da fikk de blått bokbind med lynet MC Queen på likevel.
 
Så skjønte jeg hvorfor beskrivelsen av multi ikke var til å kjenne igjen.

De bruker matrmagisk
 
Back
Topp