Nå er jeg andregangsprøver da, har en gutt på 15mnd. Men jeg er ganske ung jeg også, 24![]()
Åja! Koselig❤ Håper det klaffer snart for dere ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg andregangsprøver da, har en gutt på 15mnd. Men jeg er ganske ung jeg også, 24![]()
Er 25, mannen er 31. Ikke sett en eneste positiv test enda, men vi tror vi var gravide (skyggestrek, kjemisk?) i november i fjor. Prøvd langt over 1 år, nærmere 2...
Det håper jeg også! Tror jeg har el i løpet av uken eller starten av neste ukeÅnei, så trasigHåper dere klarer det på neste forsøk <3
Det håper jeg også! Tror jeg har el i løpet av uken eller starten av neste uke![]()
Begge er 29 år. Kuttet prevensjon i oktober, gravide i januar. Senabort i uke 20 i mai, og begynner smått med lystbetont prøving nå i juli. Skjer det ikke noe før høsten kommer, blir det nok EL-tester og systematisk prøving på oss. Vil ha håpet opp igjen før julefeiring!
Det skal jeg gjøre!Spennende! Hold oss oppdatert!
Så trist å høre. Håper virkelig det klaffer snart! Krysser fingre og tær! [emoji173]
25 år her. Prøvd i ett år nå. Blitt gravid to ganger, og mistet begge gangene i MA. Prøver på nytt igjen nå, og håper 3 gangen er da det klaffer![]()
Jeg er 22, samboeren min er 23. Ble enig om å begynne å prøve på nyttårsaften 2017, ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen i januar men endte i exu. Er i pp3 nå og mensen er forsinket og jeg har svaaaakt positive tester som jeg HÅPER har utviklet seg noe mer til i morgen tidlig
Åååå håper det! Gratulerer (litt på forskudd!) ❤❤❤