Hvor mange år er førstegangs prøvere her inne?

Jeg er 29, samboer er 30. Prøvd siden januar 2018. Ble gravide i februar men det endte i MA, ikke hatt positiv test siden det. Skal prøve å teste etter eggløsning denne pp'en.
 
Eg er 22 blir 23, samboeren er 20 .. vi har prøvd siden januar/ferbruar etter uttak av minispiral [emoji4]

Godt å høre at det er flere litt yngre her også :) Selvom jeg er litt yngre enn deg da. Hehe.
 
Jeg er 24, prøver på nummer 4 :) Har fått tre barn (2011, 2014, men døde dessverre 7 mnd gammel og 2016). Ble gravid i pp1 etter uttak av p-stav, men mistet i uke 10, men er klar for å prøve på nytt!

Mannen er 35, og det blir hans første når det klaffer :)
 
Jeg er 24, prøver på nummer 4 :) Har fått tre barn (2011, 2014, men døde dessverre 7 mnd gammel og 2016). Ble gravid i pp1 etter uttak av p-stav, men mistet i uke 10, men er klar for å prøve på nytt!

Mannen er 35, og det blir hans første når det klaffer :)

Det er 10 år mellom meg og mannen også ❤ Elsker å se at det er flere som er litt som oss!
 
Det er 10 år mellom meg og mannen også ❤ Elsker å se at det er flere som er litt som oss!

Så kjekt da! :)
Er det hans første også?
 
Vi har prøvd på første siden des-17. Har tid til forsamtale i begynnelsen av august pga PCOS og manglende menstruasjoner.
 
Jeg er 34, og min bedre halvdel er 35. Vi har prøvd i halvannet år.
 
Jeg er 37, prøvd i 2,5 år (pp31) nå og venter på å se om det klaffer denne pp :)
 
Jeg er 35, mannen 36. Runder 2 år med prøving i august, hvis ikke IVF-egget jeg ruger på nå har festet seg, da [emoji4]
 
27 år. Prøvd i 1,5 år. Hadde en exu desember 2017 i uke 9 det høyre eggleder ble fjernet. Venter på blodprøvesvar fra lege nå så det blir spennende å se hva som er utslaget på de og hva som skjer videre:happy:
 
Jeg er 24 år og samboer er 27:) Vi har prøvd siden Januar, med en pause i Juni. Dere som har prøvd så lenge, har dere vært til utredning? :sorry:
 
Jeg er 34 og mannen fyller 37. Skal i gang med ivf i september på grunn av lav amh hos meg og veldig dårlige svømmere hos mannen. Entret pp10 i dag. Oppstart ivf i pp 12.
 
Jeg er 24 år og samboer er 27:) Vi har prøvd siden Januar, med en pause i Juni. Dere som har prøvd så lenge, har dere vært til utredning? :sorry:
Ja, vi har vært til utredning. Jeg har pcos. Vi skulle egentlig starte med ivf i mai, og var til forsamtale i mars, men fant ut at jeg var gravid dagen før samtalen. Mistet dessverre i april :sorry:
 
Er 25, mannen er 31. Ikke sett en eneste positiv test enda, men vi tror vi var gravide (skyggestrek, kjemisk?) i november i fjor. Prøvd langt over 1 år, nærmere 2...
 
Ja, vi har vært til utredning. Jeg har pcos. Vi skulle egentlig starte med ivf i mai, og var til forsamtale i mars, men fant ut at jeg var gravid dagen før samtalen. Mistet dessverre i april :sorry:

Ånei, så trasig :( Håper dere klarer det på neste forsøk <3
 
Back
Topp