Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg er 22 blir 23, samboeren er 20 .. vi har prøvd siden januar/ferbruar etter uttak av minispiral [emoji4]
Jeg er 24, prøver på nummer 4 Har fått tre barn (2011, 2014, men døde dessverre 7 mnd gammel og 2016). Ble gravid i pp1 etter uttak av p-stav, men mistet i uke 10, men er klar for å prøve på nytt!
Mannen er 35, og det blir hans første når det klaffer
Det er 10 år mellom meg og mannen også ❤ Elsker å se at det er flere som er litt som oss!
Ja, begges første ❤Så kjekt da!
Er det hans første også?
Ja, begges første ❤
27, starter denne måneden [emoji5]
Ja, vi har vært til utredning. Jeg har pcos. Vi skulle egentlig starte med ivf i mai, og var til forsamtale i mars, men fant ut at jeg var gravid dagen før samtalen. Mistet dessverre i aprilJeg er 24 år og samboer er 27 Vi har prøvd siden Januar, med en pause i Juni. Dere som har prøvd så lenge, har dere vært til utredning?
Ja, vi har vært til utredning. Jeg har pcos. Vi skulle egentlig starte med ivf i mai, og var til forsamtale i mars, men fant ut at jeg var gravid dagen før samtalen. Mistet dessverre i april