Takk <3 Tør ikke tro det enda siden testene er så utrolig svake, så får se det an noen dager
Keep us updated!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3 Tør ikke tro det enda siden testene er så utrolig svake, så får se det an noen dager
Keep us updated!
Føler det er veldig lagt opp til at man skal tro det er smokk, smokk, så er man gravid [emoji58][emoji28]Jeg er 33 år og sambo er 38. Kastet p-pillene for 3,5 år siden. Gikk ikke så fort som man ønsket dette
Ja! Det er det! Både jeg og mannen ble sjokka over hvor lang tid det tar. Begge trodde seriøst at man kunne ha ubeskyttet sex en gang, så var det gjort!Føler det er veldig lagt opp til at man skal tro det er smokk, smokk, så er man gravid [emoji58][emoji28]
Da jeg vokste opp virket det nesten som om jeg kunne bli gravid bare jeg var aleine med en gutt [emoji23][emoji23]
Ja! Det er det! Både jeg og mannen ble sjokka over hvor lang tid det tar. Begge trodde seriøst at man kunne ha ubeskyttet sex en gang, så var det gjort!
Nå er jeg nok et sted mellom 1 og 5 dpo, så venter iallfall 10 dager med å ta g-testSpennende! Hold oss oppdatert!
Det skal jeg! Tror jeg venter til over helgen eller hvertfall søndag hvis jeg greier å holde meg
Har du testet enda?