Hvor lenge prøvde du/dere bli gravide?

Ja, skal bli godt fulgt opp heldigvis. Men for min del kommer jeg til å være livredd helt til den lille er født og lever. Selv om jeg hadde fått ul en gang i uken hele svangerskapet så hadde jeg ikke turt å tro at det skulle gå bra. Så jeg prøver å ikke forholde meg så mye til den lille ennå. Dagene går i ett med jentene her, så jeg klarer å skyve det litt bort. Men så minner kvalmen meg på det titt og ofte. Er så veldig redd, samtidig som jeg er glad og takknemlig for den lille som er der. Vanskelige følelser.

Dette beskriver akkurat hvordan jeg har det, etter dødfødsel i februar [emoji173]️ Håper vi begge får et lykkelig utfall og en sprell levende baby :) Klem
 
Nærmer seg 10 år uten prevensjon, måtte ned 28 kg i vekt før 3 prøverørsforsøk, 1 SA, 1 kjemisk og så ble vi plutselig gravide på egenhånd rett før oppstart av forsøk nr 4. Håper dette blir babyen vi har ventet så lenge på:love7
 
Ser at vi har vært utrolig heldige. Førstemann satt på første forsøk. Andremann meldte seg på gjennom p-piller. Tredjemann satt på første forsøk. Hvis bare svangerskapene kunne forløpt fint også, så hadde alt vært tipptopp... :)
 
Dette beskriver akkurat hvordan jeg har det, etter dødfødsel i februar [emoji173]️ Håper vi begge får et lykkelig utfall og en sprell levende baby :) Klem

Det håper virkelig jeg også. Er så fælt å høre om andre som har gjennomgått det verste som finnes [emoji22]
 
Vi prøvde over året med første og måtte ha litt hjelp (pergotime og ovitelle). Ettersom vi forventet å bruke lang tid på neste også, begynte vi tidlig og overraskelsen var stor når jeg ble gravid nesten før vi hadde begynt å prøve :p Kan jo ikke være annet enn superhappy (og litt småstressa pga kort tid mellom)
 
Sluttet på p-piller des 15, men prøve ikke skikkelig før jan 17, da klaffet det, men endte i sa i mars. Ble gravid igjen etter 1 mens og håper spiren sitter nå :)
 
Så utrolig mange triste historier her inne, jeg får vondt langt langt inn i hjerterota :Heartpink
Håper så inderlig at det blir mirakelbabyer i februar på oss alle sammen nå.

Selv har jeg og samboer forsøkt en del år nå. Ble sammen i 2013 og brukte kun prevensjon i de første 2-3 månedene.
Startet med testing etter el litt mer aktivt i 2014. Etter flere år med negative resultat blir IVF løsningen for oss.
Har første IVF forsøk i januar 2017. Blir gravid for første gang, men mister i uke 8.
Nå ble jeg gravid igjen på andre IVF forsøk, så nå håper jeg inderlig spiren sitter
 
Prøvde ikke på nr 1, men ble veldig glad :) Pp1 med nr 2 og pp2 med nr 3 :Heartred:Heartred:Heartred
 
Fy fader, livet er urettferdig. Så mange triste historier. Håper så inderlig at alle her inne sitter med et friskt nurk i armene i februar!❤️

Jeg har vært utrolig heldig: første var et uhell, andre og tredje satt på første forsøk, denne satt på pp3. Nå krysser jeg fingrene for et lite bankende hjerte på TUL i morgen, veldig spent.
 
Begynte å prøve mars 2016 ble gravid august16 mistet jenten vår 1nyttårsdag 2017 da var jeg akkurat 20uker. Nå ble jeg gravid etter noen mnd med prøving. Håper det går bra denne gangen[emoji175]
 
Prøvde et år før vi prøvde en runde med femar, og da ble jeg for første gang gravid :happy: så krysser fingrene for at alt går bra videre, begynner så smått å tørre å håpe! Men er superparanoid for graviditet utenfor livmoren, spesielt da jeg kun har en eggleder og er sykt redd for den :nailbiting:;)
 
Back
Topp