Hvor lenge har dere vært sammen?

Vi har vært sammen ca tre år, men har visst av hverandre lenge. Har ei lita ei på 1år og 7 mnd sammen fra før.


Termin januar 2015
 
9 års jubileum når lille knøtt melder sin ankomst ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært sammen i 3.5 år og samboere i 3 år. Har en jente på 15 måneder sammen. Og begge har barn fra tidligere forhold! Vi er en skikkelig storfamilie! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja også glemte jeg å skrive at vi gifter oss i August! :) hvis brudekjolen passer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært sammen i 11 år til sommeren. Traff hverandre da jeg var 18 år og han var 29. Førstemann ble født da vi hadde vært sammen i 1år. Når venter vi nummer 6 :)
 
Sammen siden 2007, giftet oss etter 2 mnd.
Venter 1 felles barn
 
Sammen i 9 år og venter nr 3. Ble sammen når jeg var 16 og han 21år :)
 
Vi ble sammen da jeg var 27 og han 33. Flyttet sammen etter ett halvt år og ble forlovet ett par måneder senere. Nå er vi nygifte og ble gravide på første forsøk rett rundt bryllupet vårt i april. Vi har vært sammen i 2 år i august.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Vi har vært sammen to år nå i sommer :) Jeg var gravid med datteren min da vi ble sammen (hun er ikke hans), så derfor har vi ikke fått barn sammen før nå :) Han er 36 og jeg er 26 :)
 
Vi har vært sammen 5 år til Oktober :) Jeg 21år og han 22år da vi ble sammen.
Så ble vi forlovet Juleaften 2012 og gifta oss på 4 års dagen vår i fjor!
Tok siste mini pilla dagen etter bryllupet. Venter nå liten rundt 31 Januar.
 
Vi har vært sammen i 8, forlovet i 3 av de og snart gift i 2 av de fikk vår første baby når vi hadde vært sammen i 6,5 år ca. Ble sammen når jeg var 21 og han var 22 (nesten 23)


❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️
 
Jeg ble kjent med min kjære da han gikk i 8 klasse og jeg 10. Men vi fikk først kontakt igjen i november 2013 og ble sammen i januar 2014. Han har ei jente fra før (2011) og jeg har to jenter fra før (2007 og 2009) sammen venter vi baby i februar 2015 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Vi ble sammen når jeg var 18,5 og han var 26. Ble gravid etter 4mnd som kjærester, men det endte dessverre i en SA. Ble gravid igjen rett etterpå og det resulterte i baby september 2012, etter litt over ett år sammen. Nå har vi kjøpt oss hus og venter nr to i januar :) Når nr to kommer har vi vært sammen i 3 og et halvt år :Heartred
 
Vi ble sammen da vi var 18 og 19, giftet oss da vi var 20 og 21.

Fikk førstemann da vi var 24 og 25, andremann da vi var 26 og 27
og får nr. 3 nå når vi er 28 og 29 :)
 
Vi har vært sammen i 7 år nå, ganske nøyaktig :) Vi var begge 26 år.
Jeg har ei jente fra et tidligere forhold, og nå venter vi vår første sammen :D
 
Jeg og samboern traff hverandre på 17. Mai i 2014, ble kjærester en mnd senere, flyttet sammen i desember og er nå ni uker på vei med vår første :)
 
Vi ble sammen 27.01.12. Vært sammen i snart 2,5 år <3 :D samboere i 2 år ❤️ :)


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Back
Topp