Hvor lenge har dere vært sammen?

Traff min soulmate i fjor høst. Kjente ham litt fra før, men jeg har vært gift med en annen. Han var betatt av meg, og tok kontakt da han følte at jeg var blitt fri. Det stemte jo også!

Alt bare stemmer utrolig med oss, og han er den første som har fått frem babyønsket i meg.
Vi var enige om å starte selv om det var tidlig, det kunne jo ta litt tid å bli gravid når man er i siste del av 30-årene.
Men det tok ikke lang tid her! :)
 
2.5 år har vi vært sammen nå og venter vår første sammen. 3 års jub. på januar når bønna kommer :)
 
Vi har vært sammen i 5 år nå i oktober som kommer. Jeg var 22 og han 23 når vi møttes. Da første mann kom var jeg akkurat fylt 25. Bodd sammen siden dag 1 og aldri kranglet :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vi ble sammen når vi var 14 og 16 :) så nå feirer vi 11 år sammen i desember med en liten en :) kunne ikke funnet en bedre mann :D


Mamma for første gang i des/jan <3
 
Vi møttes når jeg var 30 å han 31, å nå 4 år etter venter vi førstemann:)



❤️️Termin 4.januar❤️
 
Vi gikk i klasse sammen for 10 år siden da vi tok opp videregående. Nå er jeg 32 år og han 36. Vi skal på ordinær ultralyd på 3 års dagen vår med andremann. Vi hadde ingen barn fra før da vi ble sammen. Førstemann kom da vi hadde vært sammen i to år.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Jeg og min mann har vært sammen siden jeg var 20 og han 24! Det er nå 8 år siden! Venter vår tredje knupp nå! Har det veldig bra sammen, men har nok noen opphetede diskusjoner fra tid til annen! :) Men ingen tvil om at jeg har giftet meg med den rette mannen for meg:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Vi møttes da jeg var 17 og han 19. Flyttet sammen etter noen måneder, og har nå bodd sammen i 6 år :) Vi venter vår første <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi møttes da han var 20, og jeg 23 :p Nå er jeg snart 25, og vi venter vårt første :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vi møttes da jeg var 19 og han 25 for litt over 13 år siden. Hadde vært sammen i 10 år når vi fikk første og venter nå nr 2 :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Vi ble sammen da vi begge var 20 år. Vi har nå vært sammen i 6 år og vært samboere i 6 år :) Etter veldig mange forsøk venter vi nå endelig vårt første barn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har vært sammen halvannet år, han var 20 og jeg var 22 :) han fridde etter et år, og vi er i ekstase over å vente en liten en om 6 måneder :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp