Hvor lenge har dere vært sammen?

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ja? Hvor lenge har mannen og du vært sammen? Hvor gamle var dere når dere møttes og hvor lenge hadde/har dere vært sammen før/når det første barnet kom :)

Spent om noen har vært sammen like lenge som min samboer og jeg :p

Nysgjerrig i dag ;)




____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
 
Vi ble sammen da vi var 29 og 33, for 7 år siden. 1.mann kom etter 2 år og 2. kom 2 år senere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi møttes for 11 år siden. Jeg var 17 og han 24. Var venner en stund før vi mistet kontakten. I fjor høst begynte vi å prate igjen da ei felles venninne gjorde at vi fikk kontakt igjen. I alle år hadde han vært forelsket i meg og håpet på å møte meg igjen. Mens jeg ble mer og mer forelsket jo mer vi pratet og var sammen. Så vi har vært sammen siden desember, flyttet i egen leilighet i mars og begge er sikre på at vi skal være sammen resten av livet :) så når vårt første felles barn kommer har vi vært "offisielt" sammen i ett år :)


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
 
Ja? Hvor lenge har mannen og du vært sammen? Hvor gamle var dere når dere møttes og hvor lenge hadde/har dere vært sammen før/når det første barnet kom :)

Spent om noen har vært sammen like lenge som min samboer og jeg :p

Nysgjerrig i dag ;)




____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️

Enn dere da?:)

Her ble vi sammen da jeg var 16 og han 17. Vi fikk vår første d vi hadde vært sammen i 5 år. Nå har vi snart vært sammen i 7år å venter vår andre:)
Oi som tiden går..


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Vi møttes da jeg var alt for ung;) så han ville ikke bli sammen med meg før jeg var 18 og han var 28:p vi var da sammen i 5 år før førstemann kom:) og nå etter 7 år sammen skal vi ha nr. 2:) så nå er vi 25 og 35:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er vel blandt de eldste her inne, og har vært lenge sammen med min kjære mann:) I snart 17 år faktisk!:)
Første barnet fikk vi etter å ha vært sammen i 8 år. Nå venter vi nr. tre:D
 
Haha... To stk som "slo" oss :D

Her ble samboer og jeg sammen når vi var 18 og 21. :)

Flyttet sammen etter litt over 1 år som kjærester. Rett fra fuglereiret :p

3 år etter at vi ble kjærester kom vårt lille obs til verden :D :p

I august i år er det 14 år siden vi møttes og ble kjærester :D må venter vi vårt 4. barn sammen :D


____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
 
Vi har vært sammen bare litt over ett år, men var begge "godt voksne" og følte oss sikre på at vi endelig hadde funnet den rette, så vi startet prøving før det var gått ett år, og nå venter vi vår første endelig ❤️ Jeg har vært babysjuk siden før jeg fylte tjue, så at jeg har ventet til jeg ble over tredve er egentlig et lite under...hehe.
 
Vi har vært sammen i snart 4 og et halvt år. Jeg er 24 og han 26 :) vi venter vårt første barn nå <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
1 år hadde vi vært kjærester når nr 1 kom, nå er det 3 år og venter nr 2. Alt skjedde egentlig veldig fort, men det tror jeg vårt forhold hadde godt av :)
 
Vært sammen i to år, og jeg er heldig som er gift med verdens snilleste mann!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi traff hverandre første gang i juli i fjor (hovefestivalen). I august reiste vi til Nice sammen og i september kjøpte vi hus og i oktober flyttet vi inn i huset og han fridde til meg samme dag :D
9mnd etter vi traff hverandre ble vi gravide på første forsøk.
Ungene våres er kjempe gode venner og trives veldig godt og jeg og mannen har enda til gode om å være uenige om noe :)

Livet er perfekt <3

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3
 
Vi ble sammen når jeg var 20 og han 25 :) har vært sammen i 6 år og venter nå vårt første barn:)


01.01.14
 
Back
Topp