Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

M

Moderator Grete

Guest
Med eldste hadde vi vært et par i litt nesten to år før jeg ble gravid, mens yngste er en "på-første-forsøk-baby" :p
 
I august har vi vært sammen i tre år, har termin i oktober :)
 
Med pappaen til dei første ha vi vert ilag i 1 år og 10 måner når ho første kom og no ny samboer so har vi vert ilag i 2 år og 3 måna når lisjen kommer :)
 
Vi hadde vært sammen i 4,5 år :) nå har vi to og har vært sammen i 6 år ;)

Mine to eldste er resultat av "hoppe av i svingen" og angrepillen, og hadde et komplisert forhold til bf..
 
ett år bare, gikk litt fort faktisk :p vi ble sammen i august, september året etter ble jeg gravid på første forsøk :) vi gifter oss i februar i år og har vert et par i 2 år nå den 17 august <3

Har kjent han i mange år da :) datet en periode også :)
 
Med første man hadde vi vært sammen i litt over sju år og nå med nummer to har vi vært sammen i litt over tolv år. Vi har vært litt frem og tilbake i årenes løp både før og etter førstemann, men nå har vi endelig bestemt oss for å virkelig gi alt ☺️
 
5år når vi begynte å prøve.. Men tok noen år før jeg ble gravid, så nå er det 8år, har termin i februar :)
 
Vi møttes i november, ble sammen, prøvere og samboere 2,5 mnd senere :) slutta på pilla samme dag vi ble sammen, vi ble gravid 3 uker etter vi var offisielt sammen på Facebook :p han sa han ville ha barn med meg før vi ble sammen <3 og er kjempe lykkelig forelska og 5mnd på vei med ei lita jente nå, og snart har vi vært sammen i 6mnd <3 må si jeg møtte drømmemannen min :D :)
 
Vært sammen 2 år da vi begynte å prøve. Nå vært sammen 4,5 år og første fødsel rett rundt hjørnet:)
 
Det gikk litt fort her i gården. Jeg ble gravid før vi ble sammen. Hadde heller ikke kjent hverandre så lenge. Føler alikevel at jeg har funnet drømmemannen :) jeg hadde faktisk termin dato 9 måneder etter at vi ble sammen. Hehe
 
Vi har termin den dagen vi har vært sammen i 4 år :) Da har vi vært gift i 1,5 år :)
 
Vi har vært sammen i snart 7 år og gift i snart 1 år.. Mini kommer i september! :D
 
Nesten tre da vi bestemte oss, nesten fem da bi ble gravide.
 
Ca 10 år da vi bestemte oss for å prøve. Satt på første forsøk:)
 
Vi var sammen i 3 år, jeg ville ha barn han var tvilende. Det endte faktisk med brudd der jeg gjorde det slutt fordi han ikke klarte å ta det neste steget i forholdet i forhold til det. Vi er begge godt voksne og jeg følte ikke jeg hadde tid til å vente på han lenger siden han var så usikker på om han ville ha barn. Noe jeg trodde vi hadde avklart helt i starten av forholdet, men det gjaldt visst ikke lenger. Så var vi fra hverandre i nesten et år før han igjen tok kontakt. Vi datet litt fram og tilbake da for jeg var svært usikker på om han virkelig ville forplikte seg denne gang, eller om han bare savnet meg veldig. Men etter hvert fant vi virkelig tilbake til hverandre igjen. Denne gang var ultimatet fra meg at babydiskusjonen var lagt og at når vi var klare så var det bare å kjøre på. Det gikk ca 6 mnd før vi bestemte oss for å prøve og fikk det til på første forsøket. Nå er jeg i uke 39 og vi kunne ikke vært mer lykkelige. Samboeren min gleder seg veldig til å bli pappa, og forstår ikke hva han tenkte på den gang. Men det gikk vel litt panikk i ham tror jeg.
 
Back
Topp