Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

Var sammen i 4 og et halvt før vi bestemte oss for å ha barn :)
 
9 måneder etter vi ble sammen begynte vi å prøve å glad er jeg får det. Tok 4 måneder før jeg ble gravid, hadde en MA. 8 måneder etterpå klaffet det igjen og nå sitter vi her med verdens fineste gutt og snart 3 år sammen :)
 
Vi hadde vært sammen i 3 år og 6 mnd. når jeg sluttet på pillen, så nå er det bare å vente å se hva som skjer :)
 
Vært et par siden des 06 :) begynnte å prøve mars 07 :) har termin nov 15 :)
 
Bestemte oss vel for å prøve cirka 15 mnd etter at vi ble sammen, men jeg har mast nesten ett år før det igjen da :rolleyes:
 
Vi hadde vært sammen i 18 mnd når gutten kom, han var planlagt.
 
Vi hadde vært sammen i 5 mnd :) Vi er på fjerde året nå, med nummer to som kommer i mars :)
 
Ble sammen i oktober og første kom i september året etter :) har Vært sammen i 3 år nå i oktober og venter nr 2 i desember :)
 
Vi hadde vært sammen i 5 år da vi fikk første, 6 år med nr 2, og 7 år med nr 3 <3 gift i 1 uke når nr 2 kom :D nå er vi 22 år og 23 år, og gleder oss til enda en skatt i desember/januar <3
 
Med første hadde vi vært sammen i bare 5 måneder når jeg ble gravid. Det var altså nokså uplanlagt og på pillen, men angrer jo ikke på at det ble sånn den dag idag! Har en fantastisk flott gutt på 7 år, og en (planlagt) gutt på 4 år. Og nå er vi på 9'ende året som kjærester og samboere, så at jeg fikk barn med "den rette" er det ingen tvil om! :)

Nå mangler bare frieriet ;)
 
Sammen rett over tre år da vi blei gravide :) satt på første forsøk....
 
Vi blei kjæresta i januar 2010. Slutta me p-pilla sommern d samme åre. Blei gravid i 2012, men hadde en ma... No har vi endelig klart å bli gravid ijæn, å vente vår første baby gutt i september :) <3
 
Vært sammen i 2 år nå i starten av august, venter en liten jente i slutten av Oktober ❤
 
Back
Topp