Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

Me hadde vore saman i 7 år, og gift i tre, då me vart prøvarar i mai i år :)
 
Hadde vært sammen i 5 år når vi bestemte oss for å få barn. Vi har prioritert å få utdannelse, fast jobb og egen bolig først. Har vært sammen i 6 år rundt termindato:)
 
Vi hadde vært sammen i litt over tre år da vi bestemte oss for å prøve. Da var jeg ferdig med utdannelsen min. Vi var forlovet på det tidspunktet også. Hadde vært sammen i fire år da hun kom.

Nå med nr to er vi gift og vært sammen i 5 1/2 år allerede!! utrolig hvor fort tida går... Når hun eller han kommer har vi vært sammen i hele seks år.
 
Noen av dere prøver etter bare få måneder sammen - synes dere ikke det er en stor sjanse/forpliktelse å gå inn i så tidlig i et forhold? Jeg spør bare i vennlig nysgjerrighet :) For min del hadde det aldri skjedd. Selv ble vi overrasket med positiv test etter 2 1/2 år sammen, hadde ikke pratet så mye om det enda, men plutselig så hadde hun klort seg fast :p Og etter å ha summet oss noen dager/uker var det helt fantastisk :)
 
Noen av dere prøver etter bare få måneder sammen - synes dere ikke det er en stor sjanse/forpliktelse å gå inn i så tidlig i et forhold? Jeg spør bare i vennlig nysgjerrighet :) For min del hadde det aldri skjedd. Selv ble vi overrasket med positiv test etter 2 1/2 år sammen, hadde ikke pratet så mye om det enda, men plutselig så hadde hun klort seg fast :p Og etter å ha summet oss noen dager/uker var det helt fantastisk :)

Jeg tenker det samme... En ting er å være nyforelskelset. En annen ting er å få barn sammen og det å faktisk bo sammen. Nå er det selvfølgelig ikke alle som nødvendigvis planla å bli gravid så fort tenker jeg...

For oss hadde det ikke passet å få barn før vi bestemte oss for det - etter litt over tre år. Fordi vi trengte å bli bedre kjent med hverandre på godt og vondt, og bo sammen for å finne ut hvilke forventninger vi har til hverandre. Vi hadde en periode i begynnelsen av forholdet hvor vi krangler mye og var veldig sta begge to. Nå krangler vi svært sjeldent... Og bidrar begge to på hjemmebane og økonomisk.

Det ble en liten avsporing. Men men... He he
 
Men første så hadde vi vært sammen 1 år den måneden jeg ble gravid, var ikke planlagt, men vi valgte å beholde:)

Nå med nr 2 ble jeg også uplanlagt gravid, men denne gangen hadde vi kun vært sammen i 5-6 mnd da jeg ble gravid, så min kjære har nå vært lengre sammen med meg som gravid enn uten at jeg har vært gravid :p
 
5 år :)
 
Back
Topp