Hvor lenge er det igjen til DIN termin?

åja, jeg tenker at jeg er fullgått til termin liksom. Uke 40. Så om jeg skulle født i uke 35 hadde jeg syns det var for tidlig;)
Jeg har fått beskjed om at termin er egentlig 5 uker fra uke 37 til uke 42 :) det har hjulpet tålmodigheten min den del å tenke slikt :P

33 dager igjen..

4uker til idag :smiley-bounce012

36 dager! Går skremmende rfort. Ikke rukket å rydde bort noe mellom noen av mine (3. Kommer nå), men er jo så koselig å ordne litt :-D Fornuften vet jo at det går mest i pupp og soving første tida og at det sikkert blir samsoving og bleieskift i senga for å slippe å stå opp om natta (gjør ekstremt stor forskjell på energi for meg i allefall). Likevel er det noen instinkter at man bare MÅ ordne ting og vaske og skaffe seg ting og tang... Koselig å pusle med sånt :-D Humørsvingningene har begynt å bli litt slitsomme nå og arbeid er tungt. Kjenner at det nærmer seg slutten!!

Egentlig 45 dager men siden vi er på sykehuset så tviler jeg på at han klarer å holde seg inne så lenge

31 dager til termin her

38 dager igjen og offisielt høygravid:cheers
For min del kan bebisen komme om 2 uker for jeg orker ikke gå til termin, nå er jeg lei:inpain:

åja, jeg tenker at jeg er fullgått til termin liksom. Uke 40. Så om jeg skulle født i uke 35 hadde jeg syns det var for tidlig;)

Svangerskapet regnes som fullgått fra 37+0. Så hvis du føder da er han født til termin, bare ikke på terminDAGEN :)

33 dager her ❤️ og 9 dager til svangerskapet er fullgått og han er HJERTELIG VELKOMMEN!!!

Back
Topp