Hvor lenge er det igjen til DIN termin?

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Tiden flyr jo ifra meg!! 52 dager til minstemann er her:Heartblue

hvor lenge er det til din termin? Og har du alt i orden?
Jeg har ikke kjøpt seng enda:arghh::bag:
 
52 dager igjen.

Mangler vel egentlig bare sengetøy og badebalje av ting som er direkte til baby. Og pakke fødebagen! Men har sånne småprosjekter (skru opp hyller, montere møbler osv) som jeg håper å få unna før han kommer, samtidig som jeg nesten ikke kan vente med å få han ut :hilarious:
 
77 dager :)
Vi mangler en del arbeid med soverom og møblering generelt her i hus!
Jeg må skaffe noe klær :p
Vaske vogn og kjøpe base til bilstol.
Finne frem dyner og sengetøy og sjekke hva mangler der :p
mangler sånn små pleie greier som termometer, negleklipper, nesedråper, kremer osv
Badebalje må vi ha ny og jeg har ikke fixet noe fødebag :bag:
 
56 dager:happy:
Har i grunn det meste på stell nå, mangler bare å få hentet bilstolen i grunn.... resten som gjenstår er det ikke noe hast medfør etter fødsel...
Eller, bagen bør jo være pakket før jeg føder da:D
 
53 dager igjen:nailbiting:

Bilstolen kommer i posten om noen dager, babynestet kommer ikke før starten av juni. Ellers så er nok det meste klart, har startet på min fødebag, men ikke litjmor sin. Vet det er tidlig, men har funnet ut at det gjør ingenting å ha det klart pluss at jeg trenger noe lystbetont i disse dager med all smerten. Babyting gjør meg glad❤️:rolleyes:
 
53 dager :)
Fikk Stokke home stellekommoden hjem i dag, skrur den opp nå. Den er LEKKER :Heartblue Vi bruker jo enda stellebord til storesøster som akkurat fyllte 2 år, så bytter ut det gamle med Stokke kommoden. Hadde ikke montert den før ut i juni hvis ikke :)
Har det meste annet fra før; men alt er jo pakket ned. Begynner nok å vaske klart klær og montere seng/lekegrind osv ut i juni :)
 
67 dager her ❤️
Mangler bilstol og babynest. Fødebagen drøyer jeg en mnd til med. :)
 
53 dager :)
Fikk Stokke home stellekommoden hjem i dag, skrur den opp nå. Den er LEKKER :Heartblue Vi bruker jo enda stellebord til storesøster som akkurat fyllte 2 år, så bytter ut det gamle med Stokke kommoden. Hadde ikke montert den før ut i juni hvis ikke :)
Har det meste annet fra før; men alt er jo pakket ned. Begynner nok å vaske klart klær og montere seng/lekegrind osv ut i juni :)

vi har nettopp kjøpt hus, overtar om 3 uker! Kjempestressa!!! Så her er ingenting klart:bag:
 
70 dager! Manglar stellematte til å ha oppå vaskemaskina, og litt småting som kluter og håndklær.

Så har me heller ikkje kjøpt noko frå apoteket, men rekner med at me treng termometer, febernedsettende, paracet. Er det andre ting ein treng derfrå også til babyen?
 
70 dager! Manglar stellematte til å ha oppå vaskemaskina, og litt småting som kluter og håndklær.

Så har me heller ikkje kjøpt noko frå apoteket, men rekner med at me treng termometer, febernedsettende, paracet. Er det andre ting ein treng derfrå også til babyen?

jeg har ikke kjøpt noe fra apoteket. Paracet er vel greit å ha, hvis lille skulle få feber på kveldstid. Har fått en gratis-prøve på purepan mot såre brystvorter, men fikk aldri bruk for den med de andre ;) inotyol mot sår stump er veldig kjekk å ha!
 
53 dager( :wideyed: ) og har virkelig null oversikt! Tror vi har det meste vi trenger, men jeg aner ikke :hilarious: håper jeg får ånden over meg til å finne ut av det snart
 
66 dager:)

Har det meste av de store tingene klart, men tenker å gå gjennom og vaske alt av klær uti juni. Må også kjøpe ny stellematte og flytte en kommode inn på badet:)
 
64 dager :)

her gjenstår vel egentlig bare å få pakket ferdig fødebagen, ellers er det meste på plass! Og det som mangler kan evt kjøpes etter fødsel :happy:
 
60 dager igjen :)
Har det viktigste på plass. Heldigvis er butikkene åpne etter termin også :hilarious:
 
52 dager igjen til termin, 35 dager igjen til jeg og mannen reiser til Tromsø i påvente av fødsel. Fødebagen og alt annet må være klart til det.

Har alt vi trenger til ham bortsett fra hentesett (kommer med min mor den 9. juni), babynest (kommer i posten fra svigermor) flasker, brystpumpe og vippestol (men det venter vi med til han er her!).

Jeg har vasket og lagt på plass alle klær, sengetøy og kluter, men må fremdeles vaske andre tekstiler (tepper og dyner) og leker. Ellers er alt som skal monteres montert, alt er henvist til riktig plass og ting er klargjort (med unntak av å re opp sengen).

Andre prosjekter i heimen er mer eller mindre ferdigstilte nå. De neste ukene planlegger jeg å fylle fryseren med bakevarer og middager til den første barseltiden, samt en skikkelig storrengjøring!

Jeg driver også og pakker fødebag nå. Har til nå fått på plass alt av hygieneartikler og sanitetsprodukter til meg og baby og er snart ferdig med å pakke klær til begge. Tenker den skal være ferdig innen permisjonen!

Gleder meg veldig til den siste tiden! Den skal jeg bruke til å kose meg med familien og slappe av :) Orker/vil ikke bruke den på fiksing.
 
66 dager her.. Alt er egentlig kommet i hus.. pakket fødebagen i dag siden jeg var inne på føden i går med prematurerier :wtf: Håper det roer seg :oops:
 
63 dager igjen :)

Har enda en del smått igjen, men av store dyre ting er det bare bilstol igjen :)
Skal sies at jeg senest i går la jeg inn noen bestilling på nett :p
 
Back
Topp