Ligger pent på sofaen og sparer krefter nå jegkappløp du og jeg daførstemann!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger pent på sofaen og sparer krefter nå jegkappløp du og jeg daførstemann!

Ligger pent på sofaen og sparer krefter nå jeg![]()

jeg vasket babyklærne i dag da, så babyen har klær. Og vi har bilstolen klar. Ellers er ingenting klart

Å neivi har kjøpt hus, og vi flytter på søndag.... KRISEjeg vasket babyklærne i dag da, så babyen har klær. Og vi har bilstolen klar. Ellers er ingenting klart
fantastisk!
![]()
Vi har satt av helgen til å montere alle møbler og gjøre alt klart 
Skal heller ikke se bort ifra at jeg er så utrolig lei akkurat nå, at det hadde passet meg å bli ferdig 
Å neiVi har satt av helgen til å montere alle møbler og gjøre alt klart
Har sagt til baby at det passer veldig fint om han kan komme neste lørdag for da er barsel lov for pappaen, jeg er ferdig med eksamen og det blir samme dag som storebror ble født i forhold til uke
Skal heller ikke se bort ifra at jeg er så utrolig lei akkurat nå, at det hadde passet meg å bli ferdig
![]()
de trives veldig godt inni magen min, og må lokkes ut

Ja, det er jo kjempeskummelt. Å ha ansvaret for et lite menneskeSamme her!blir utrolig skummelt, men samtidig fantastisk
![]()

40 dager igjen til termin, og kan nå kalles for høygravidVeldig glad jeg får muligheten til å bli satt i gang nå!

Pga psyken min. Det er så mye som påvirker nå, og jeg er redd jeg ikke vil fungere før/etter fødsel om det fortsetter slik.hvorfor får du det?