Hvor lenge er det igjen til DIN termin?

vi har kjøpt hus, og vi flytter på søndag.... KRISE:hilarious::hungover: jeg vasket babyklærne i dag da, så babyen har klær. Og vi har bilstolen klar. Ellers er ingenting klart:confused: fantastisk!:arghh::bag::hungover:
Å nei :hilarious: Vi har satt av helgen til å montere alle møbler og gjøre alt klart :p Har sagt til baby at det passer veldig fint om han kan komme neste lørdag for da er barsel lov for pappaen, jeg er ferdig med eksamen og det blir samme dag som storebror ble født i forhold til uke :hilarious::hilarious: Skal heller ikke se bort ifra at jeg er så utrolig lei akkurat nå, at det hadde passet meg å bli ferdig :hilarious:

Å nei :hilarious: Vi har satt av helgen til å montere alle møbler og gjøre alt klart :p Har sagt til baby at det passer veldig fint om han kan komme neste lørdag for da er barsel lov for pappaen, jeg er ferdig med eksamen og det blir samme dag som storebror ble født i forhold til uke :hilarious::hilarious: Skal heller ikke se bort ifra at jeg er så utrolig lei akkurat nå, at det hadde passet meg å bli ferdig :hilarious:

I hear you!! Mine har kommet i uke 39+3(satt i gang) og 39+6(spontan fødsel). Så jeg tror ikke han her kommer noe før:hilarious: de trives veldig godt inni magen min, og må lokkes ut:bag::hilarious:

43 dager igjen i dag... altså 34+1 i dag. På denne dag kom minsten til verden, og jeg begynner å kjenne meg rimelig klar for denne også.... blir lange 6 uker om jeg går tida ut:confused: har murret lenge i bakhodet at jeg fort kan føde tidlig denne gangen også, så føler meg «ferdig» med å være gravid nå....:wacky:

40 dager igjen til termin, og kan nå kalles for høygravid❤️Veldig glad jeg får muligheten til å bli satt i gang nå!

60 dager igjen i dag. Jeg er veldig delt på om jeg skal ta i bruk en veldig gammel seng, vet ikke hvor trygg den er. Eller om jeg skal kjøpe ny seng og madrass..

26 dager til KS :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: mangler seng, men den er på vei fra IKEA. Ellers er det aller meste klart for mini :Heartblue

48 dag, har kommet under 50 dagers merker. Har fått det meste i hus nå, men er noen ting andre mener de skal kjøpe som jeg venter på, og har heller ikke fått begynt å vaske opp ting :confused::p

50 dager igjen til termin! Blir igangsatt mellom uke 38 og 39 en gang da, og dit er det jo bare 33 dager!!! (38+0) Nå går det utrolig fort!

38 dager til termin, mindre til igangsettelse. Nå begynner nervene å komme:nailbiting::hilarious:❤️

35 dager. Men krysser fingrene for at hun kommer før! Bare 11 dager igjen til hun ikke lengre regnes som prematur :)

Back
Topp