Hvor lenge er det igjen til DIN termin?

37 dager igjen! I dag kom seng og stellebord opp, i morgen vogna. Så gjenstår bare fødebag nå, men han kan gjerne komme ut snart altså. Vi trenger ikke vente i 37 dager :hilarious:
 
40 dager igjen!:happy:
Håper virkelig at lillebror har det litt mer travelt enn storesøster! Hun kom 4 dager over tiden, og kjenner at jeg ikke orker å vente så lenge:happy090 Begynner å bli veldig klar for å ha kroppen min for meg selv igjen nå, og selvsagt å få møte lillebror:Heartred
 
Kroppenner i fullt nedtellingsmodus.
Når jeg slo opp øya, så tenkte jeg "38 dager til termim":hilarious:
Samme her, nesten så det det blir å telle timer snart:hilarious:
 
53 dager igjen ❤️ Men velger å tenke 60 da det er maks tida før igangsetting.
 
Når folk spørr om det er lenge igjen oppgir meg max overtid også. Tror vi er veldig klar for å bli mamma:happy::hilarious:
Jeg har begynt å sagt 3 uker, fordi selv om dato ikke er bestemt så regner jeg med de holder ord om igangsettelsen. Jeg er veldig klar!
 
26 dager:) Keisersnitt den 26 juni..håper de har løsna på korona tiltaka til da, så får får være med på keisersnittet..
 
54 dager igjen her. Bilstol og litt klær må kjøpes inn, vogn trengs å komme ut av esken men det kan gjøres seinere..
 
34 dager!

Ganske klar for å bli ferdig nå! Han kan fint gjøre som sin bror å komme 4-5 uker før, og det passer meg utmerket førstkommende lørdag :hilarious::hilarious:
 
35 dager til termin, men ca 20 til igangsettelse:nailbiting:
 
Ser ikke på det som prematurt når man er i uke 36/37. Og tror heller ikke det er noe farlig når legen selv sier at det hadde nok vært godt for kroppen min om han kom før termin :p

åja, jeg tenker at jeg er fullgått til termin liksom. Uke 40. Så om jeg skulle født i uke 35 hadde jeg syns det var for tidlig;)
 
Back
Topp