39+1 (39+3 IVF)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke det har så alt for stor betydning! Jeg er hjemme med de andre ungene, men ingenting skjer her heller.41+2
Trivselskontroll i dag. Håper de får tøyd og strekt litt der inne… Har vært en uke borte fra datteren. Jeg tror stresset fra å vente på baby og å være borte fra henne kanskje hindrer kroppen litt å komme i gang. Muligens. Hadde kanskje vært bedre å vente hjemme enn på pasienthotell likevel.
Huff nei, det har nok ikke det! Som alle sier.. de kommer når de er klar. Men altså.. Det hjelper ikke å høre det heller *Vente vente*Jeg tror ikke det har så alt for stor betydning! Jeg er hjemme med de andre ungene, men ingenting skjer her heller.
Det er så sant! Hvordan gikk det på trivselskontroll?Huff nei, det har nok ikke det! Som alle sier.. de kommer når de er klar. Men altså.. Det hjelper ikke å høre det heller *Vente vente*
Legen mente jeg skulle settes i gang i morgen (for å slippe å gå rundt å undre og vente, sa han), men jeg spurte om det er mulig å prøve stripping først. Mest mtp at jeg er satt 8 dager fram og siden det ikke var noe som tilsier at jeg bør settes i gang med en gang.Det er så sant! Hvordan gikk det på trivselskontroll?
Jeg har kjent på akkurat det samme, helt til jeg fikk svaret på undersøkelsen i dag. Nå er jeg bare letta og det å vite sånn ca hva som skal skje og ca når har hjulpet nervene mine. Det er slitsomt å føle det sånn… Hvordan gikk det på kontrollen?41+3
Nervene har tatt meg, liker ikke under hele tatt følelsen av «overtid» lenger. Skikkelig nervøs for om babyen har det bra i magen, så det blir fint med trivselskontroll i dag. Nå får jeg en ekkel følelse i kroppen hver gang jeg ikke har kjent babyen i magen på 5 min, helt paranoid og uten grunn. Men det må kanskje være lov å ikke være så rasjonell en uke på «overtid».
Det gikk greit, alt normalt på UL. Veeeeeldig rolig første halvtimen av CTG-måling, så på et tidspunkt ringte de føden for å spørre om de kunne ta vannet. Men så kviknet hun til i magen og de var plutselig fornøyde med målingen. I samtal med fødselslege ble det besluttet igangsetting i morgen tidlig, med forbehold om utsettelse dersom det var mange mer akutte saker. Krysser fingrene for at det blir satt ballong i morgenJeg har kjent på akkurat det samme, helt til jeg fikk svaret på undersøkelsen i dag. Nå er jeg bare letta og det å vite sånn ca hva som skal skje og ca når har hjulpet nervene mine. Det er slitsomt å føle det sånn… Hvordan gikk det på kontrollen?