Hvor langt er du på vei i dag?

41+1

41+2 :banghead:

Trivselskontroll i dag. Håper de får tøyd og strekt litt der inne… Har vært en uke borte fra datteren. Jeg tror stresset fra å vente på baby og å være borte fra henne kanskje hindrer kroppen litt å komme i gang. Muligens. Hadde kanskje vært bedre å vente hjemme enn på pasienthotell likevel. :bored:

41+2 :banghead:

Trivselskontroll i dag. Håper de får tøyd og strekt litt der inne… Har vært en uke borte fra datteren. Jeg tror stresset fra å vente på baby og å være borte fra henne kanskje hindrer kroppen litt å komme i gang. Muligens. Hadde kanskje vært bedre å vente hjemme enn på pasienthotell likevel. :bored:
Jeg tror ikke det har så alt for stor betydning! Jeg er hjemme med de andre ungene, men ingenting skjer her heller. :banghead:

Jeg tror ikke det har så alt for stor betydning! Jeg er hjemme med de andre ungene, men ingenting skjer her heller. :banghead:
Huff nei, det har nok ikke det! :smiley-ashamed004 Som alle sier.. de kommer når de er klar. Men altså.. Det hjelper ikke å høre det heller :hilarious: *Vente vente*

Det er så sant! Hvordan gikk det på trivselskontroll?
Legen mente jeg skulle settes i gang i morgen (for å slippe å gå rundt å undre og vente, sa han), men jeg spurte om det er mulig å prøve stripping først. Mest mtp at jeg er satt 8 dager fram og siden det ikke var noe som tilsier at jeg bør settes i gang med en gang.

Skal på føden i morgen tidlig, få undersøkelse og eventuelt bli strippet eller satt i gang hvis de mener det er best. Åå jeg fikk nerver nå!! :nailbiting:

41+3
Nervene har tatt meg, liker ikke under hele tatt følelsen av «overtid» lenger. Skikkelig nervøs for om babyen har det bra i magen, så det blir fint med trivselskontroll i dag. Nå får jeg en ekkel følelse i kroppen hver gang jeg ikke har kjent babyen i magen på 5 min, helt paranoid og uten grunn. Men det må kanskje være lov å ikke være så rasjonell en uke på «overtid».

41+3
Nervene har tatt meg, liker ikke under hele tatt følelsen av «overtid» lenger. Skikkelig nervøs for om babyen har det bra i magen, så det blir fint med trivselskontroll i dag. Nå får jeg en ekkel følelse i kroppen hver gang jeg ikke har kjent babyen i magen på 5 min, helt paranoid og uten grunn. Men det må kanskje være lov å ikke være så rasjonell en uke på «overtid».
Jeg har kjent på akkurat det samme, helt til jeg fikk svaret på undersøkelsen i dag. Nå er jeg bare letta og det å vite sånn ca hva som skal skje og ca når har hjulpet nervene mine. Det er slitsomt å føle det sånn… Hvordan gikk det på kontrollen? :)

Jeg har kjent på akkurat det samme, helt til jeg fikk svaret på undersøkelsen i dag. Nå er jeg bare letta og det å vite sånn ca hva som skal skje og ca når har hjulpet nervene mine. Det er slitsomt å føle det sånn… Hvordan gikk det på kontrollen? :)
Det gikk greit, alt normalt på UL. Veeeeeldig rolig første halvtimen av CTG-måling, så på et tidspunkt ringte de føden for å spørre om de kunne ta vannet. Men så kviknet hun til i magen og de var plutselig fornøyde med målingen. I samtal med fødselslege ble det besluttet igangsetting i morgen tidlig, med forbehold om utsettelse dersom det var mange mer akutte saker. Krysser fingrene for at det blir satt ballong i morgen :)

Back
Topp