Hvor langt er du på vei i dag?

40+1

Samme :dead:

Kjører på dadlespising, gravidyoga på hotellrommet og skal på kjøpesenter senere og håper at all gåinga hjelper på. :hilarious:
Du får kjøpe med noe spicy mat på tur hjem også :gen014 Selv skal jeg til jordmor, en tur på kjøpesenteret etterpå også vurderer jeg en time massasje hvis de har ledig gravidmassasje på senteret her. Synes jeg fortjener det egentlig, har jo holdt ut i 283(?) dager..:hilarious:

Du får kjøpe med noe spicy mat på tur hjem også :gen014 Selv skal jeg til jordmor, en tur på kjøpesenteret etterpå også vurderer jeg en time massasje hvis de har ledig gravidmassasje på senteret her. Synes jeg fortjener det egentlig, har jo holdt ut i 283(?) dager..:hilarious:
Tenkte det samme, men fant ingen spicy mat noen plass! :sorry: Dagen før fødsel med første spiste jeg sånne supersterke ramen nudler, men det kan ha vært (og var sikkert) helt tilfeldig da! :laughing002

Det høres nydelig ut! :shy: Håper du koser deg masse - nå må vi bare få opp disse lykkehormonene! :D
Såå sant! Det er ikke lett å produsere et menneske inni seg, så all kos er fortjent synes jeg :angelic:

40+4
Nå begynner jeg virkelig å gå tom for ting å gjøre i huset. :hilarious: Har organisert og ryddet det meste, må jeg virkelig bruke dagen på å gjennomgå og sortere single sokker?

40+5 da :dance011

Begynner å lure på om det egentlig kommer til å bli fødsel i det hele tatt :hilarious:

Back
Topp