Hvor langt er du på vei i dag?

Det gikk greit, alt normalt på UL. Veeeeeldig rolig første halvtimen av CTG-måling, så på et tidspunkt ringte de føden for å spørre om de kunne ta vannet. Men så kviknet hun til i magen og de var plutselig fornøyde med målingen. I samtal med fødselslege ble det besluttet igangsetting i morgen tidlig, med forbehold om utsettelse dersom det var mange mer akutte saker. Krysser fingrene for at det blir satt ballong i morgen :)
Å så bra da! :joyful: Her blir det også igangsetting i dag. Skal på føden snart! Er så rart og godt å tenke at NÅ er han her snart.
Fikk også beskjed om at det kunne bli utsettelse, men de skulle diskutere hvem som blir prioritert først. Dermed ble det ikke noe av i går, men forhåpentligvis nå… De ville ikke vente for lenge mtp baby.

Åå dette er spennende!! :shy:

Blir vi de første som teller til 42+0 tro? :hilarious:
Det kan jo se sånn ut! :hilarious: :oops:

Jeg håper strippinga i dag gjorde sitt. Har konstant mensmurring og jeg klarer jo så
vidt å gå uten de lynnedslagene!
..Så får vi se i morgen om igangsetting-køa er blitt kortere. :smiley-ashamed004

Det kan jo se sånn ut! :hilarious: :oops:

Jeg håper strippinga i dag gjorde sitt. Har konstant mensmurring og jeg klarer jo så
vidt å gå uten de lynnedslagene!
..Så får vi se i morgen om igangsetting-køa er blitt kortere. :smiley-ashamed004
Krysser fingrene for det! Jeg fikk satt inn ballong kl 11, har regelmessige sammentrekninger/lette rier med ca 7 min mellomrom, men ellers veldig rolig. Ballongen synes å sitte godt på plass enda, så prøver å bare ta livet med ro. Skal kvinne meg opp til å spørre om smertestillende før natta, i håp om en god natts søvn. Prosessen kan jo bli langdryg, så det er sikkert fint at jeg får sovet litt selv om smertene ikke er «så ille». :)

Krysser fingrene for det! Jeg fikk satt inn ballong kl 11, har regelmessige sammentrekninger/lette rier med ca 7 min mellomrom, men ellers veldig rolig. Ballongen synes å sitte godt på plass enda, så prøver å bare ta livet med ro. Skal kvinne meg opp til å spørre om smertestillende før natta, i håp om en god natts søvn. Prosessen kan jo bli langdryg, så det er sikkert fint at jeg får sovet litt selv om smertene ikke er «så ille». :)
Å så spennende!! :love017 Det høres jo lovende ut, det! Det kan være lurt å få hvile litt ja, hvis man klarer det. Masse lykke til!! :Heartred

Her fikk jeg en liten blødning nå i kveld og så vet jeg ikke om baby strekker godt på seg og at det gjør vondt eller om det er noe slags maserier som skjer. Uregelmessig er det i alle fall og jeg skjønner ikke hva det er jeg kjenner på. Føler meg som en førstegangsfødende igjen, jeg. :happy090

Satser på at dette blir siste dagen!
Håper det, men lite action foreløpig. Ligger på føde observasjon, ballongen falt ut etter 22 timer, har fått 3 tabletter oralt, men kjenner foreløpig lite annet enn lett kvalme og noen kynnere. Får virkelig makset dette svangerskapet da, tipper hun blir født på søndag mtp hvor sakte alt går. :hilarious: Det eneste positive er at jeg ikke har vondt, og faktisk får slappet maks av når jeg ikke er hjemme og må styre med alt mulig til de andre ungene(og mannen) ;)

Gratulerer med gutten deres da! Går alt bra? :)

Back
Topp