40+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, den er verre ja!40+6
Tenker så mye på at jeg ble satt tilbake 5 dager på OUL, og egentlig mener jeg er 8 dager på overtid
Min menstermin er lik din. Men jeg ble satt tilbake 6 dager er ganske sikker på at det ikke stemmer. Men kanskje bedre det enn å bli satt frem. Blir man fortere utålmodig40+6…
Føler at jeg har vært gravid så lenge at jeg skrev 42+6 før jeg måtte rette på meg Nå skal det sies at jeg ble satt fram 8 hele dager på UL, så menstermin er jo den 15. Men likevel.
Det eneste «positive» for meg er at jeg slipper å gå så lenge på overtid, hvis jeg ender opp med å bli satt i gang.Min menstermin er lik din. Men jeg ble satt tilbake 6 dager er ganske sikker på at det ikke stemmer. Men kanskje bedre det enn å bli satt frem. Blir man fortere utålmodig
Trøstet meg med at jeg får trivselskontroll neste onsdag, og at jeg kjenner en del liv, selvom hun er tydelig roligere de siste dagene. føles ut som det aldri kommer til å begynne, kanskje det blir 8kg aprilbaby?Å, den er verre ja!
Mensterminen stemte ganske greit med førstemann - fødte en dag før (hadde full kontroll på mens og eggløsning både da og nå). Jeg føder sikkert ikke før midten av mars…
Ja, det er sant! Jeg har vært bekymret for termindatoen siden desember, nettopp pga det med overtid. Siden jeg ble satt 6 dager tilbake målte hun jo mindre forventet ved OUL. 5 uker senere på vekstkontroll målte hun +6% (annen tekniker). Så er overbevist om at OUL er feil. Og gitt inntrykk av det til både JM og på vekstkontrollene. Så følges heldigvis godt oppDet eneste «positive» for meg er at jeg slipper å gå så lenge på overtid, hvis jeg ender opp med å bli satt i gang.
Ja ikke sant, man blir jo fort utålmodig da
Det er jo bra! Haha det er absolutt sånn det føles ut nå på slutten! Føler at jeg aldri blir å føde, men står vel her og føder sånn helt plutselig.Trøstet meg med at jeg får trivselskontroll neste onsdag, og at jeg kjenner en del liv, selvom hun er tydelig roligere de siste dagene. føles ut som det aldri kommer til å begynne, kanskje det blir 8kg aprilbaby?
Jeg ser den! Så bra at dere kommuniserer om det og at du følges godt opp.Ja, det er sant! Jeg har vært bekymret for termindatoen siden desember, nettopp pga det med overtid. Siden jeg ble satt 6 dager tilbake målte hun jo mindre forventet ved OUL. 5 uker senere på vekstkontroll målte hun +6% (annen tekniker). Så er overbevist om at OUL er feil. Og gitt inntrykk av det til både JM og på vekstkontrollene. Så følges heldigvis godt opp
Håper lillegutten din kommet snart og du slipper å vente mye lengre!