Hvor lang tid brukte dere før det klaffet?

..Men det jeg kan si er at jeg forstår veldig godt utålmodigheten og frustrasjonen din! Det å prøve pp etter pp uten resultat var utrolig mye tyngre og psykisk krevende enn jeg hadde trodd på forhånd, uten at vi prøvde noe lenge i det hele tatt. All respekt til dere som står i det i periode etter periode. Jeg holdt på å gå på veggen fordi jeg syntes det var så fælt.
 
Hvordan merket du at du ikke hadde eggløsning?
Lange sykluser, nesten konstant ubehag i eggstokkene slik at jeg trodde jeg hadde eggløsning, positive EL tester hele tiden, men ingen mens kom. Fikk påvist PCO i september.
 
..Men det jeg kan si er at jeg forstår veldig godt utålmodigheten og frustrasjonen din! Det å prøve pp etter pp uten resultat var utrolig mye tyngre og psykisk krevende enn jeg hadde trodd på forhånd, uten at vi prøvde noe lenge i det hele tatt. All respekt til dere som står i det i periode etter periode. Jeg holdt på å gå på veggen fordi jeg syntes det var så fælt.
Jeg har en kjæreste som tar det ganske dårlig hver gang det viser seg at det ikke klaffer.. han har nok tenkt at det skulle gå på første forsøk. Vi må bare prøve videre og krysse fingrene for at det går vår vei i løpet av våren eller sommeren [emoji4]
 
Lange sykluser, nesten konstant ubehag i eggstokkene slik at jeg trodde jeg hadde eggløsning, positive EL tester hele tiden, men ingen mens kom. Fikk påvist PCO i september.
Så trasig når det blir slik Stikker i eggstokkene mine stort sett hele syklusen men håper det ikke er tegn til noe galt. Har sykluser på mellom 26-28 dager men blør minimalt de siste mnd.
 
Vi har prøvd i et par mnd bare [emoji54] Jeg er heldig som blir fort gravid, takknemlig for det [emoji173]️ Samme gjelder jo hele familien som har 6 unger hver omtrent .
 
1 eggløsning etter fødsel.(Fekk ikkje fyrste mens før jenta mi var 2 år).. Litt sjokkert ivi at det gjekk sø fort. 6 pp på fyrste.
 
Jeg har en kjæreste som tar det ganske dårlig hver gang det viser seg at det ikke klaffer.. han har nok tenkt at det skulle gå på første forsøk. Vi må bare prøve videre og krysse fingrene for at det går vår vei i løpet av våren eller sommeren [emoji4]

Jeg også var helt overbevist om at dette skulle gå på null komma niks. Var oppriktig overraska og lei meg for at det ikke klaffa på aller, aller første forsøk. Haha. :)

Jeg tror man tenker at man skal få det til kjapt fordi det er jo omtrent det eneste man hører om. Folk er ikke snaue med å fortelle det «hvis det gikk litt fortere enn man hadde tenkt.», «wops!» «ja nei det vakke no problem nei!» Etter dette hører man om pilotfrue og leser om andre på forum som bruker lang tid på å få det til. Det er ikke så mye snakk om de som bruker litt tid, men ikke såå lenge. Altså majoriteten? det er jo ikke så «spennende» å snakke om.
 
Var vel 4 eller 5 pp, men hadde en kjemisk pp1. Tok 8 mnd med forrige, da med 1 sa og 1 ma før spiren satt på 3. Vet jo ennå ikke om det virkelig har klaffet da :shifty: har ikke vært på tidlig ul ennå og ved MAen begynte det med litt blødning i uke 9. Regnet egentlig med minst 8 mnd denne gangen også.

Alder spiller jo litt inn da, er 34 så forventer at ting ikke skal gå på skinner
 
Ble gravid på første pp i sommer, men mista i høst. Nå ble det klaff etter 2-3 pp og 2-3 pauseperioder. Den siste pausen gikk litt skeis kan man si [emoji324]

Hatt en kjemisk av de 2-3 prøveperiodene, så blir vel lett gravid, selv om alderen begynner å tynge. Håper dette egget er av bedre kvalitet, og holder helt inn på fødestua [emoji7]
 
Jeg har sluttet å telle pp :hungover:
Jeg sluttet på p-piler september 2015.
Fikk første klaff i sept 2016, senabort i uke 19.
Klaff mai 2017, SA uke 6.
Klaff igjen nå, så vi håper det sitter :Heartred
 
Pp 5. Men vært uten prevensjon i 2 år.
Klaffer den pp vi ikke testet etter el . Trodde jeg kjente kroppen pga stabil syklus. Men vi kommer på de dagene vi burde kost. Men jaggu ble d positiv test likevel selv om jeg trodde eggløsningen hadde vært 1-2 dager i forveien
 
8 år.... forsøk 2 på IVF/ICSI så gikk det :happy093
 
Siden august 2016. Gikk mer enn et år uten menstruasjon pga forhøyet prolaktinnivå i kroppen.
Ble gravid september 2017, men spontanaborterte 4 dager etter positiv test. Konisering i desember 2017, ustabil syklus igjen og startet piller for prolaktinnivå igjen i februar. Ble gravid i mars og er nå er jeg 6+4 uker gravid :D
Så når man venter på noe godt venter man ikke forgjeves! <3
 
Back
Topp