Hvor lang tid brukte dere før det klaffet?

Klaffet på pp5 :) sluttet på p-plaster i september og begynte å prøve på ordentlig i november.
 
Det klaffat på første forsøk, kom litt som et sjokk. Trodde ikke heilt på det når eg hadde en positiv test i hånden ;)
 
Her brukte vi 2,5 år hvor 1,5 år var med fertilitetsbehandling. Vi ble gravide 2 ganger i løpet av disse årene men mistet desverre :/ så nå må lille spiren klore seg fast [emoji173]️
 
Brukte 2 1/2 på spiren som satt i januar, men desverre endte det i MA i mars. Denne gangen satt den med engang [emoji1] rakk ikke få igjen mensen [emoji1][emoji1405]
 
På de 2 første klaffet det på første forsøk. Hadde så en ma i høst (som også satt på første forsøk). Denne gang klaffet det på 5. Forsøk
 
Har prøvd siden SA i juli 2017. Hadde enda en SA i mellomtiden i februar 2018. Ble 1. Pp etter 2. SA
 
Last edited:
Denne gangen var det ikke planlagt men sist brukte jeg ca ett år med aktiv prøbing:(
 
2 år, men i løpet av de 2 årene har vi hatt 3 "klaff" som endte i MA. Nå er jeg gravid for fjerde gang, og håper det blir full klaff denne gangen :)
 
Både jeg og kjæresten har bestilt legetime for sjekk. Hatt to koniseringer så ønsker å sjekke at alt er ok [emoji4] Jeg blør minimalt under tr de siste mnd..

Håper du ikke har fått noen komplikasjoner. Jeg har hatt en konisering. Fikk påvist nye celleforandringer i november og skulle da egentlig tilbake for ny celleprøve i mai. Men på sykehuset vil de ikke ta celleprøver mens man er gravid.
 
Back
Topp