Hvor lang tid brukte dere før det klaffet?

Lillebille89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke2020❤
Sensommerskattene 2023
Hei [emoji4] Sniker meg bare inn her av nyskjerringhet for hvor mange pp dere måtte igjennom før det ble klaff? Jeg går inn i pp 5 nå og synes ting tar tid [emoji28]
 
Vi prøvde litt av og på men prøvde vel aktivt i ca. 3 pp. Denne gangen hadde vi faktisk egentlig en pause fra prøvingen. Haha sånn kan det gå!
 
Har dere vært hos noe lege/gyn i forveien for å sjekke at alt er ok?
 
2 pp denne gangen, men brukte 8 pp med førstemann. Helt vanlig at det kan gå opptil 1 år før det klaffer! :)
 
To forsøk i Danmark med hjelp av gynekolog og UL andre runde, så alt var relativt tilrettelagt her[emoji4]
 
Kor mange pp blir 3 og et halvt år?
Vi hadde en klaff juni 2016 og så klaffa det no i mars 2018 ❤️ Ingen av oss har barn frå før ☺️
 
Kor mange pp blir 3 og et halvt år?
Vi hadde en klaff juni 2016 og så klaffa det no i mars 2018 [emoji173]️ Ingen av oss har barn frå før [emoji5]️
Må vel være 42 [emoji12] uff! Jeg skal ikke klage med mine 6 mnd. Så glad for at den satt denne gangen for dere [emoji173]
 
6pp. Syntes det tok tid så gikk til gynekolog for en grundig sjekk og den mnd klaffet det faktisk [emoji23]
Vurderer også en sjekk hos gynekologen om det ikke klaffer denne mnd. Blitt konisert 2 ganger så greit å få ting sjekket.
 
Vurderer også en sjekk hos gynekologen om det ikke klaffer denne mnd. Blitt konisert 2 ganger så greit å få ting sjekket.
Jeg syntes det var godt å se alt alt låg til rette for en graviditet [emoji106] roet meg litt da [emoji4] kanskje det var derfor det klaffet? Hehe
 
Over 1 år, vet ikke hvordan jeg skulle ha regnet pp for jeg hadde ikke eggløsning.
 
Sluttet med hormonprevensjon i september, annen prevensjon fra midten av november. Spiren satt i mars. Så det blir vel 4-5 pp hvor vi prøvde aktivt. Brukte lang tid på å venne kroppen av p-piller. Syklusen var helt uregelmessig og jojo hele veien og varierte i lengde med 10 dager etc. Mistenker at det var enkelte måneder jeg ikke hadde eggløsning. Iallefall så klaffet det rett etter det hadde stabilisert seg sånn nogenlunde. Tror jeg. Aner ikke når jeg hadde eggløsning denne syklusen, iallefall ikke den dagen Clue sier jeg hadde, for det var den ene dagen jeg gadd å ta EL-test og den var negativ.. :p Mistenker dog at jeg har hatt EL endel dager før dette.
 
Back
Topp