Hvor lang reisevei?

Ja, det trodde jeg og at kunne.. og skulle... men neida..

Barnevernet vil ikke legge seg opp i en banefordelingssak visstnok, uansett hvor bekymret andre er for bana oppi det hele så drar de ikke å ser til de eller noe..

Politiet vil ikke gjøre noe før de har et rettslig forelegg om det.
Og så lenge ungene oppholder seg et sted de er vant med så gjør det visstnok ingenting... Hadde far tatt de med til et nytt og ukjent sted, eller utlandet, da hadde jeg fått hjelp...

Så forferdelig :( Men har dere delt foreldreansvar ?

Blir tom for ord egentlig... men sender deg en god klem og håper på en snarlig løsning!!!

Er du kjent i Larvik? Bor på Tanum. Jeg tror ikke minutter fra eller til har så mye å si. Nå kan det hende jeg skal bli satt igang, så da har vi jo litt bedre tid på oss:)

Tanum vet jeg hvor er,for har ei venninne som bor der nå. De skal flytte da,men jeg har vært i området noen ganger.

Tanum vet jeg hvor er,for har ei venninne som bor der nå. De skal flytte da,men jeg har vært i området noen ganger.

Hvem er nå denne venninna di? Er ikke så mange som bor her. Så da er sjansen stor for at jeg veit hvem det er:)

Linda heter hun,er 27 og tre unger ;)

Har ca 45 min i bil til sykehuset. Gjør vært gjennom to langvarige fødsler fra før og dettar sikkert tid denne gangen også...

Ja, det trodde jeg og at kunne.. og skulle... men neida..

Barnevernet vil ikke legge seg opp i en banefordelingssak visstnok, uansett hvor bekymret andre er for bana oppi det hele så drar de ikke å ser til de eller noe..

Politiet vil ikke gjøre noe før de har et rettslig forelegg om det.
Og så lenge ungene oppholder seg et sted de er vant med så gjør det visstnok ingenting... Hadde far tatt de med til et nytt og ukjent sted, eller utlandet, da hadde jeg fått hjelp...

Så grusomt å lese om! Stakkars deg og ungene dine, dere har virkelig falt mellom stolene her.. Det er jo helt sykt at ikke barnevernet kan sjekke hvordan de har det, i det minste! Jeg fikk virkelig vondt for deg nå, håper og krysser fingrene for at rettsmøtet kommer opp snart og at du får ungenen dine hjem til jul. For en jul det skal bli! :)

Så grusomt å lese om! Stakkars deg og ungene dine, dere har virkelig falt mellom stolene her.. Det er jo helt sykt at ikke barnevernet kan sjekke hvordan de har det, i det minste! Jeg fikk virkelig vondt for deg nå, håper og krysser fingrene for at rettsmøtet kommer opp snart og at du får ungenen dine hjem til jul. For en jul det skal bli! :)

Synes selv det er helt sykt at barnevernet ikke gidder å gjøre noe, bare gjemmer seg bak at det er ikke barnevernssak. Vi har vært under BV i mange år, så jeg lurer sterkt på når det ikke ble en BV sak. Jeg håper og det blir sak før jul og at jeg får ungene hjem. Fikk ikke feiret jul med ungene i fjor heller, og hadde store drømmer om advendten og jul dette året. Så OM jeg får de hjem så blir det en kjempefin jul <3

Hvordan blir det på natta? Luftambulanse? Eller går det ferje hele døgne?

skal gå ferge nokre gonga i løpet av natta... ,en sjukebil he no fergerett :)

E ikkje øy, men på vestlandet he vi mange fjorda ;)

10 minutter uten trafikk. Men det er jo umulig å parkere der. Fikk bot da vi var innom fødeavdelingen for noen uker siden. Så jeg tror vi tar taxi. har ingen tid å miste, og vil jo ha med mannen.

5 min til ferga, som går hvert 20 min utenom helligdager, så må se an d alt etter når bebi kommer, 15 min med ferge så ca 15 min til etter d...så viss alt klaffer ca 40 min ;)

Back
Topp