Hvor lang reisevei?

bruker max bruker max 30 min utenom rushtiden! Er 2min fra babysvømminga så kanskje håpe vanne går når jeg er der? :P hehe

Jeg har litt over en halvtime, men da gjerne uten noe særlig trafikk. Veien til Tønsberg fra Larvik er ikke å skryte av nå som de bygger ut E18, og med rush. Så håper egentlig vi kjører herfra når det er lite trafikk:p Jeg har sitti i bilen før med sterke rier, og det er ikke no behaglig.

Jeg har litt over en halvtime, men da gjerne uten noe særlig trafikk. Veien til Tønsberg fra Larvik er ikke å skryte av nå som de bygger ut E18, og med rush. Så håper egentlig vi kjører herfra når det er lite trafikk:p Jeg har sitti i bilen før med sterke rier, og det er ikke no behaglig.
Hadde nesten hvert bedre å føde i Skien for deg da ;)

Hvor i Larvik bor dere?? For hadde jo nesten vært bedre å kjøre gamle vegen til Tønsberg hvis det er rush trafikk.

Å fytti, for en reisevei!! Dere får bare krysse fingrene for åpne veier og fint føre..!

Ja det blir en del kjøring uansett, me mindre jeg føder tidlig og tilfeldigvis er på bytur da... men det tviler jeg på.
Men tror det blir å gå greit, håper det i all fall(er min første så vet ikk noe om det kan gå fort eller sakte). Er mer spent, eller bekymret for ting ved fødsel og etter(selve fødselsgreie me å presse å sånt tror jeg skal gå greit)....

15min uten kø, så jeg håper det starter utenom rushtiden!;)

Har ca 1-2 minutt i bilen. Føler jeg meg veldig sprek (tvilsomt!!) kan jeg gå til sykehuset på 5 minutter.

Hvor i Larvik bor dere?? For hadde jo nesten vært bedre å kjøre gamle vegen til Tønsberg hvis det er rush trafikk.

Er du kjent i Larvik? Bor på Tanum. Jeg tror ikke minutter fra eller til har så mye å si. Nå kan det hende jeg skal bli satt igang, så da har vi jo litt bedre tid på oss:)

Bruker like lang tid til Skien faktisk:) er hipp som happ. Ingen forskjell.
Ah okii ;) Men daså! På meg blir det hvertfall skien ;) Bruker vell 50 min eller noe til Tønsberg vil jeg tro? 35-40 torp, så er jo ikke langt derfra

Ah okii ;) Men daså! På meg blir det hvertfall skien ;) Bruker vell 50 min eller noe til Tønsberg vil jeg tro? 35-40 torp, så er jo ikke langt derfra

Men bor ikke du i Porgsrunn? :)

Här är det förhoppningsvis sån att det sker till "rätt tid" - sån att vi hinner med färjan...Då vill det ta ca 1 h till sjukhuset.
Om vi må köra runt, tar det närmare 2,5 h....
Jag är inte så orolig egentligen, det är nog mest mannen som är bekymrad:-)

Er litt over en time til det sjukehuset ej skal føde på... Men det spørs kor det klaffa med ferge...
Må ha ambulanse om ej e i fødsel! :)

Er litt over en time til det sjukehuset ej skal føde på... Men det spørs kor det klaffa med ferge...
Må ha ambulanse om ej e i fødsel! :)
Hvordan blir det på natta? Luftambulanse? Eller går det ferje hele døgne?

Eg har 20 min kjøring i egen bil, og så 20 min i båt og nåken min kjøring på andre sida. Får ambulansebåt og ambulanse frå kaien og opp til sjukehuset.

45 min ca. Men håper vi slipper skikkelig vinterføre og rushtrafikk inn mot Oslo xsmile8

Skal vi kjøre tar det 2 timer da vi må innom 2 ferjer :P

Så jeg er mest innstilt på ambulanse og øyvakta( ambulansebåt) da tar det ca 1 time tilsammen :P
De to andre kom ganske så fort til verden så :P

Skal vi kjøre tar det 2 timer da vi må innom 2 ferjer :p

Så jeg er mest innstilt på ambulanse og øyvakta( ambulansebåt) da tar det ca 1 time tilsammen :p
De to andre kom ganske så fort til verden så :p
Det må være utrolig spennende, med tanke på vær ol.. Går øyvakta uansett, eller er det full stopp om man skulle være så uheldig at det er storm?

Det må være utrolig spennende, med tanke på vær ol.. Går øyvakta uansett, eller er det full stopp om man skulle være så uheldig at det er storm?

Øyvakta går omtrent uansett vær, blir bare en ekstra bumpy tur om det er storm :P hehe
Og uansett hva som skjer så er det jo medisinsk personell som er der og passer på oss.
Føler meg mye tryggere med det enn å sitte i bil med en vettskremt pappa :p hehe

Back
Topp