Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nesten hvert bedre å føde i Skien for deg daJeg har litt over en halvtime, men da gjerne uten noe særlig trafikk. Veien til Tønsberg fra Larvik er ikke å skryte av nå som de bygger ut E18, og med rush. Så håper egentlig vi kjører herfra når det er lite trafikk Jeg har sitti i bilen før med sterke rier, og det er ikke no behaglig.
Jeg har litt over en halvtime, men da gjerne uten noe særlig trafikk. Veien til Tønsberg fra Larvik er ikke å skryte av nå som de bygger ut E18, og med rush. Så håper egentlig vi kjører herfra når det er lite trafikk Jeg har sitti i bilen før med sterke rier, og det er ikke no behaglig.
Å fytti, for en reisevei!! Dere får bare krysse fingrene for åpne veier og fint føre..!
Hadde nesten hvert bedre å føde i Skien for deg da
Hvor i Larvik bor dere?? For hadde jo nesten vært bedre å kjøre gamle vegen til Tønsberg hvis det er rush trafikk.
Ah okii Men daså! På meg blir det hvertfall skien Bruker vell 50 min eller noe til Tønsberg vil jeg tro? 35-40 torp, så er jo ikke langt derfraBruker like lang tid til Skien faktisk er hipp som happ. Ingen forskjell.
Ah okii Men daså! På meg blir det hvertfall skien Bruker vell 50 min eller noe til Tønsberg vil jeg tro? 35-40 torp, så er jo ikke langt derfra
Bor i Brevik Så bruker 15 min til Porsgrunn og 15 min videre til Skien, sånn ca.Men bor ikke du i Porgsrunn?
Hvordan blir det på natta? Luftambulanse? Eller går det ferje hele døgne?Er litt over en time til det sjukehuset ej skal føde på... Men det spørs kor det klaffa med ferge...
Må ha ambulanse om ej e i fødsel!
Det må være utrolig spennende, med tanke på vær ol.. Går øyvakta uansett, eller er det full stopp om man skulle være så uheldig at det er storm?Skal vi kjøre tar det 2 timer da vi må innom 2 ferjer
Så jeg er mest innstilt på ambulanse og øyvakta( ambulansebåt) da tar det ca 1 time tilsammen
De to andre kom ganske så fort til verden så
Det må være utrolig spennende, med tanke på vær ol.. Går øyvakta uansett, eller er det full stopp om man skulle være så uheldig at det er storm?