Hvor lang reisevei?

Øyvakta går omtrent uansett vær, blir bare en ekstra bumpy tur om det er storm :p hehe
Og uansett hva som skjer så er det jo medisinsk personell som er der og passer på oss.
Føler meg mye tryggere med det enn å sitte i bil med en vettskremt pappa :p hehe
Haha.. Ser den.. Vi har ca 2 timer kjøretur (på sommerføre), kommer nok til å kjøre litt selv også om det ikke er for tett mellom riene.. Bare for å føle at jeg har litt kontroll, føler tiden går fortere da enn om jeg må være pasasjer.. Også følger jordmor etter i sin bil helt til vi kommer til sykehuset..

Kommer riene tett får jeg ambulanse sammen med jordmor, også må mannen kjøre bak.. Guri jeg er spent!! ;) Ikke lenge igjen nå heller.. Nesten så jeg håper det blir keisersnitt, sånn at jeg slipper å sitte i bil i over 2 timer med rier:P

Haha.. Ser den.. Vi har ca 2 timer kjøretur (på sommerføre), kommer nok til å kjøre litt selv også om det ikke er for tett mellom riene.. Bare for å føle at jeg har litt kontroll, føler tiden går fortere da enn om jeg må være pasasjer.. Også følger jordmor etter i sin bil helt til vi kommer til sykehuset..

Kommer riene tett får jeg ambulanse sammen med jordmor, også må mannen kjøre bak.. Guri jeg er spent!! ;) Ikke lenge igjen nå heller.. Nesten så jeg håper det blir keisersnitt, sånn at jeg slipper å sitte i bil i over 2 timer med rier:p

Forrige fødsel ( for 5,5 år siden) hadde vi 1 times kjøretur til sykehuset, en time etter at vi kom dit var ungen ute :P
Så siden jeg har lengre og mere kronglete reisevei denne gangen, så velger jeg tryggeste alternativ :P hehe
Jeg er mest spent på hvor ungen kommer til jeg :P
Hadde ikke vondt før under pressriene sist, så var bare flaks at vi dro når vi dro. hadde ikke anelse om at det kom til å ta så kort tid. Var bare ubehagelig :P

Forrige fødsel ( for 5,5 år siden) hadde vi 1 times kjøretur til sykehuset, en time etter at vi kom dit var ungen ute :p
Så siden jeg har lengre og mere kronglete reisevei denne gangen, så velger jeg tryggeste alternativ :p hehe
Jeg er mest spent på hvor ungen kommer til jeg :p
Hadde ikke vondt før under pressriene sist, så var bare flaks at vi dro når vi dro. hadde ikke anelse om at det kom til å ta så kort tid. Var bare ubehagelig :p
Heldige du:) Da føles det nok trygt å ha jordmor med, ja:) Jeg aner ikke hva jeg kan forvente nå, ettersom forrige ble satt i gang og endte med keisersnitt.. Aner ikke hvordan kroppen min reagerer på ekte rier :P Er så utrolig spent!! Gleder meg til fødselen og babyen og alt:) Snart er vi der:)

Heldige du:) Da føles det nok trygt å ha jordmor med, ja:) Jeg aner ikke hva jeg kan forvente nå, ettersom forrige ble satt i gang og endte med keisersnitt.. Aner ikke hvordan kroppen min reagerer på ekte rier :p Er så utrolig spent!! Gleder meg til fødselen og babyen og alt:) Snart er vi der:)

Vet ikke om jordmor er med, men de i ambulansen og på øyvakta har vært med på fødsler før.
Gleder meg til å ha lillebølla i armene ja :) er ikke lenge igjen, har 6 uker til termin i dag :)

Vet ikke om jordmor er med, men de i ambulansen og på øyvakta har vært med på fødsler før.
Gleder meg til å ha lillebølla i armene ja :) er ikke lenge igjen, har 6 uker til termin i dag :)
Blir spennende:) Får håpe du får vært hjemme de "viktigste" dagene i jula da;) Kjenner den siste jula som 1-barnsmor skal nyyyyytes her i gården ihvertfall;)

Satser på at lillebølla holder seg inne til kalenderen viser 1. januar :P om det så bare er minutter etter midnatt :P hehe
Men hvordan jula blir vet jeg ikke enda.. Det får vi se om det blir rettsmøte før jul.

Satser på at lillebølla holder seg inne til kalenderen viser 1. januar :p om det så bare er minutter etter midnatt :p hehe
Men hvordan jula blir vet jeg ikke enda.. Det får vi se om det blir rettsmøte før jul.
rettsmøte?

Ja, Far til de to eldste har tatt selvtekt.
Han leverte de ikke etter høstferien som avtalt. Jeg får ikke treffe de og jeg aner ikke hvordan ungene har det. Hverken barnevernet eller politiet kan hjelpe meg, så jeg håper rettsvesenet kan det. Stevning er sendt og forhåpentligvis er det rettsmøte før jul. Da er jeg forhåpentligvis heldig å får ungene hjem igjen.

Han leverte de ikke etter høstferien som avtalt. Jeg får ikke treffe de og jeg aner ikke hvordan ungene har det. Hverken barnevernet eller politiet kan hjelpe meg, så jeg håper rettsvesenet kan det. Stevning er sendt og forhåpentligvis er det rettsmøte før jul. Da er jeg forhåpentligvis heldig å får ungene hjem igjen.
Så grusomt!!!!!! Håper det ordner seg fort! Krysser fingre og tær for at du får barna dine hjem til jul :)

Huff så forferdelig!! Vanskelig og forestille seg hvordan du har det nå. Men jeg vet at jeg ville hvert helt knust om noen tok gutten min, selv om han hadde hvert bf!
Er du på desember også? Mener å ha lest om det på ....

Er ikke noe grei situasjon å være i nei, og jeg unner INGEN å havne i den.
Jeg klarer meg med å finne små lyspunkt i hverdagen og holde fast i. har jo en liten en i magen jeg må tenke på og. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg nok vært langt nede nå. For dette tærer skikkelig på.

Har fortalt om dette på desember 12 på FB ja, og litt på Januar 13.

Jeg klarer meg med å finne små lyspunkt i hverdagen og holde fast i. har jo en liten en i magen jeg må tenke på og. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg nok vært langt nede nå. For dette tærer skikkelig på.

Så flink og sterk du er!! Masse lykke til<3

Må si du er utrolig sterk som holder ut <3 Håper virkelig det ordner seg

Åj, så grusom det må være for deg!!! Hvor gamle er barna?
Håper dere finner en god løsning!!

Ungene er 5,5 og 7,5 år. Har aldri vært borte fra de så lenge før. Er nå 7 uker siden sist jeg så de..
Jeg har ikke fått med meg noe at detter før nå. Får frysninger av å tenke på det, du må være utrolig sterk og tapper!!! Håper du har gode støttespillere.
Kan jeg spørre om hvorfor politi eller barnevernet ikke kan gjøre noe? Trodde de skulle kunne hjelpe i en sånn sak.

Back
Topp