Hvor lang reisevei?

1 time og 15min... men v erfaring med og sitte i bil med rier. Vet jeg at det kommer til å ta minst 2 timer! Pluss at vi skal jo dit i januar/februar.. så det er sikkert glatt også. Det var det ikke sist jeg føde :P

Bor 500 m fra sykehuset,så jeg kommer til å vente til jeg MÅ dra før jeg drar.Kan jo hende mannen kjører selv om det er så nærme viss det er vondt nok.Viss ikke kan det jo være bra for å å igang fødselen å gå det vesle stykket.

Har ca 1 time. Blir sikkert ambulanse på oss. Pga styrtfødsler. Og stengte veier der kun utrykningskjøretøyene får kjøre gjennom uten om åpningstidene.

Kommer an på trafikken, men en halv time - førti minutt utenom rushet.

Kommer ann på hvor jeg er når jeg begynner ... Er jeg der jeg har planer om er det ca 25 min , er jeg hjemme derimot , så blir det over en time ...
Men det er fordi jeg nekter å føde på A-hus og vil være der jeg føler meg trygg og der jeg har folk rundt meg som jeg er trygg på ... <3

ca 1 time, noe lengre nå på glatta. Skal nok ta bilen :)

Fra her vi bor,så tar det ca.45-60 min. Men holder hun seg inne til etter nyttår så blir det ca 10 siden vi bor hos mamma og pappa.Samboer kjører forhåpentligvis,hvis ikke blir det vel mamma eller pappa eller i verste fall ambulanse.

vi har 20-30 min ;)

1,5 til 2 timer.. blir ambulanse :)

Ehm.. Er vel 1,5 timer om det klaffer med ferga. På natta må vi nok benytte oss av en annen vei (den er ny aldri kjørt den før), mener å ha hørt at det tar over 2 timer.
Vi har bil og kjører nok selv =)

har og veldig lang vei til sykehuse jeg foreløpi skal føde på, tar vel 2 1/2 time, mer eller mindre-kommer an på føre.... i tilegg KAN veien over et visst fjell være stengt om det er om natta(da vet jeg ikke hva som vil skje)... så det blir ambulanse å så får enten samboer kjøre våres bil etter eller så kmmer noen andre med den når det nermer seg hjemtur.

MEN om jeg skal føde på et annet sykehus(da må jeg være på mitt hjemsted når fødsel starter) og da må jeg med ambulansebåt og ambulanse me mindre jeg da blir hentet i helikopter(har skjedd noen ganger at gravide har blitt hentet av helikopter fra den øya jeg er oppvoks på)....

Så uansett hvor jeg velger å føde, eller ikke velger og blir sent til så er det ganske lang vei....

Ca 25 min. Vi har heldigvis bil :)

Brukervel ca 40 minutter på en vanlig dag utenom rush og dårlige vinterveier. Krysser fingrer for at det blir tørre, fine veier!

har og veldig lang vei til sykehuse jeg foreløpi skal føde på, tar vel 2 1/2 time, mer eller mindre-kommer an på føre.... i tilegg KAN veien over et visst fjell være stengt om det er om natta(da vet jeg ikke hva som vil skje)... så det blir ambulanse å så får enten samboer kjøre våres bil etter eller så kmmer noen andre med den når det nermer seg hjemtur.

MEN om jeg skal føde på et annet sykehus(da må jeg være på mitt hjemsted når fødsel starter) og da må jeg med ambulansebåt og ambulanse me mindre jeg da blir hentet i helikopter(har skjedd noen ganger at gravide har blitt hentet av helikopter fra den øya jeg er oppvoks på)....

Så uansett hvor jeg velger å føde, eller ikke velger og blir sent til så er det ganske lang vei....

Å fytti, for en reisevei!! Dere får bare krysse fingrene for åpne veier og fint føre..!

Her må vi ta ferje, det blir jordmor som bestemmer når vi skal dra og hvordan og om hun er med eller ei. Vi bor rett ved vågen hvor hurtigbåt og legebåt kan hente oss om det blir aktuelt. hadde 2 min å kjøre sist så dette er noe annet! Håper det skjer mens jeg er på besøk hos foreldrene mine, da slipper.vi det styret!

Back
Topp