Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bor du?Alt fra 35 min til lenge om vi treffer den berømte køen på danmarksplass. Har fått greit nedgravde gangene. Gubben kjører, vi har egen bil.
Ca 2-2,5 time avhengig av føre og eventuelt veiarbeid på strekningen.. Blir enten egen bil eller ambulanse, alt etter hvor godt fødselen er i gang ved avreise.. Rekker nok fint lite annet enn å få fødebagen i bilen, ta en kjapp dusj og vente på besteforeldrene som skal passe før vi må avgårde.. Håper jeg rekker epidural![]()
Ja, sist var det 10 min, og da var jeg ikke i fødsel engang, skulle inn for å settes igang.. Så det blir noe ganske annet nå.. Men jeg tenker det egentlig er greit å få fødselen litt i etapper så kanskje det føles som tiden går litt fortereOioioi... Lykke til med det, sier bare jeg! Det var skrekkelig langt :S
Ja, sist var det 10 min, og da var jeg ikke i fødsel engang, skulle inn for å settes igang.. Så det blir noe ganske annet nå.. Men jeg tenker det egentlig er greit å få fødselen litt i etapper så kanskje det føles som tiden går litt fortere![]()
Det skal jeg absolutt haDet er jo sant. Du kan jo lage deg en føde-cd til å høre på i bilen, for å klare å tenke på noe annet...
Det skal jeg absolutt haMinst en
Og synge med av full hals
hihi
![]()
Kanskje jeg må ha livesending her inne fra fødselen starter hjemme, via fødende sjåfør som synger av full hals til sykehusetSkulle gjerne vært flue på veggen da![]()