Hvor lang reisevei?

jc

Gift med forumet
Ble litt inspirert her.
Hvor lang reisevei har du til føden?
Har dere bil, eller må dere ta taxi eller sykebil?

:alien

Jeg har ca 30 min kjøring, men kan treffe på mye kø!!! Så det kan ta laaaang tid...
Heldigvis så kjører gubben :)

10-15 min, vi kjører egen bil. Smile Syns det er veldig greit igrunn Smile

3 minutter kjøring! :p har bil! :)

25 minutter kjøring, vi bruker bil.

Kommer an på trafikken. Men rundt 10 min kanskje. Lengre hvis det er mye trafikk. Har heldigvis egen bil. Det hadde vi ikke sist, var litt mer styr da.

Alt fra 35 min til lenge om vi treffer den berømte køen på danmarksplass. Har fått greit nedgravde gangene. Gubben kjører, vi har egen bil.

Ca 2-2,5 time avhengig av føre og eventuelt veiarbeid på strekningen.. Blir enten egen bil eller ambulanse, alt etter hvor godt fødselen er i gang ved avreise.. Rekker nok fint lite annet enn å få fødebagen i bilen, ta en kjapp dusj og vente på besteforeldrene som skal passe før vi må avgårde.. Håper jeg rekker epidural;)

Alt fra 35 min til lenge om vi treffer den berømte køen på danmarksplass. Har fått greit nedgravde gangene. Gubben kjører, vi har egen bil.
Hvor bor du?

Rundt omkring 45 minutter. Ikke kjempelang vei, men lang nok, hvertfall hvis denne kommer like fort eller fortere enn broren sin :P

Der jeg må føde, en times kjøretur. Men har et sykehus som er 5 min her fra men de kan ikke ta i mot babyen min. Det er like greit, føler meg mye tryggere på det sykehuset jeg skal født i.

10-15 minutter uten trafikk, om vi kommer i morgenrushet kan det fortdra 30-45 min alt ettersom.

Oioioi... Lykke til med det, sier bare jeg! Det var skrekkelig langt :S
Ja, sist var det 10 min, og da var jeg ikke i fødsel engang, skulle inn for å settes igang.. Så det blir noe ganske annet nå.. Men jeg tenker det egentlig er greit å få fødselen litt i etapper så kanskje det føles som tiden går litt fortere;)

Det er jo sant. Du kan jo lage deg en føde-cd til å høre på i bilen, for å klare å tenke på noe annet...
Det skal jeg absolutt ha:) Minst en;) Og synge med av full hals;) hihi:)

Skulle gjerne vært flue på veggen da ;)
Kanskje jeg må ha livesending her inne fra fødselen starter hjemme, via fødende sjåfør som synger av full hals til sykehuset;) haha:) Det hadde nok vært litt av et syn;)

Back
Topp