Hvor i syklusen er du i dag?

CD10. Vanligvis den delen av syklusen med størst innsats fra begge parter. Rart å bare la den seile forbi...

CD6

Cd 47 eller noe etter spontanabort, og får disse eggløsningstestene idag.. Det må vel bety at det nærmer seg el? Trodde kanskje den hadde vært for lenge siden
d514e3e3c10016101e4ab6437ec684d4.jpg

Hopper dere over denne mnd?

Jeg får ikke lov av endo å bli gravid før jeg har gjennomført MR av hodet og to hormon-stresstester som er kontraindisert og skadelig dersom man er gravid. Skal gjøres i løpet av november, men jeg har ikke fått time enda, og el kommer i løpet av 1-5 dager nå... Så da ryker denne runden, ja [emoji22]. Må nesten satse på ferdig utredning, ellers mister jeg vel bare spiren uansett...

Jeg får ikke lov av endo å bli gravid før jeg har gjennomført MR av hodet og to hormon-stresstester som er kontraindisert og skadelig dersom man er gravid. Skal gjøres i løpet av november, men jeg har ikke fått time enda, og el kommer i løpet av 1-5 dager nå... Så da ryker denne runden, ja [emoji22]. Må nesten satse på ferdig utredning, ellers mister jeg vel bare spiren uansett...
Hadde fått med meg det, men hadde håpet de tok deg som såpass hastesak at du fikk ordnet de prøvene mandag/tirsdag[emoji173]
Synd det drar litt ut kjære deg[emoji173]

Vet du om du vanligvis produserer hcg sent?
Nei men har ikke hatt registrert el denne måneden.
Hatt enorme mens smerter i 2 uker og kvalme i en uke og for 2 dager siden forsvant alt og ingen antydning til mensen.
Vant med smerter som slipper taket når mensen kommer, så håpe den komme snart, klar for ny pp.

Hadde fått med meg det, men hadde håpet de tok deg som såpass hastesak at du fikk ordnet de prøvene mandag/tirsdag[emoji173]
Synd det drar litt ut kjære deg[emoji173]

Haster ikke så mye nå som behandling er startet, så må bare finne meg i å vente [emoji13]

2 DPO :smiley-angelic001

CD7

CD 15 og begynner å bli rimelig utålmodig på EL...

Jeg tror ikke helt jeg skjønner dette CD og DPO jeg :P jeg skjønner at DPO er dager etter el, mens CD er syklusdag, men dere som skriver CD 40 feks, har dere ikke fått eggløsning enda? eller hvordan fungerer det? :) jeg tror jeg er på dag 13 i syklusen, men ser ut som el kommer tidligere enn forrige måned :)

Back
Topp