Hvor i syklusen er du i dag?

Lykke til![emoji16]

Takk takk :happy:

Jeg så jeg hadde fått el-slim i dag tidlig og ble jo så glad så vi kjørte på for jeg trodde jo at det betydde at jeg har el i dag eller kanskje i morgen, men nå leste jeg at noen har el slim en hel uke før faktisk el skjer :nailbiting: når har jeg egentlig el da ?

Jeg så jeg hadde fått el-slim i dag tidlig og ble jo så glad så vi kjørte på for jeg trodde jo at det betydde at jeg har el i dag eller kanskje i morgen, men nå leste jeg at noen har el slim en hel uke før faktisk el skjer :nailbiting: når har jeg egentlig el da ?

CD 39 og i limboland

Oppdatering

Ikke noe mer hengende el slim i dag... Har jeg allerede hatt el eller har jeg kanskje el i dag da ? (syklusdag 13) :smiley-angelic001

CD15 og 1dpo :)

Oppdatering

Ikke noe mer hengende el slim i dag... Har jeg allerede hatt el eller har jeg kanskje el i dag da ? (syklusdag 13) :smiley-angelic001
Du kan ha hatt det i går eller kan hende du har det i dag. Jeg bruker ha litt EL slim dagen etter EL også, varierer litt.

Du kan ha hatt det i går eller kan hende du har det i dag. Jeg bruker ha litt EL slim dagen etter EL også, varierer litt.

Håper på det :smiley-angelic001
Appen jeg har sier el er beregnet i morgen eller over i morgen, da får vi legge inn mer dagene fremover så er vi sikre :)

Last edited:
CD17 og 3 dpo

CD20 og 6dpo :) Bare 4dager til tetsing :)

CD 9 og her går jeg rundt og venter på EL slim og alt det der. Spennende å følge med på kroppen og alt det forunderlige den finner på ;)

Back
Topp