Hvor i syklusen er du i dag?

CD5

Eg spm..jeg tok sånn el tester som har stille smilefjes og da står det man må ha sex innen 48t..men hadde smilefjes..lørd..sønd og man. Hvor mange dager dpo er jeg da ca..
3-4 dpo kanskje?

Cd 1, kanskje? [emoji50] smerter siden igår så regner med tante banker på døren snart!

Nå er jeg 5 dager etter IKM. Småkvalm, vondt i korsryggen, mensmurringer, tror tr kommer hele tiden. Og sånn har det vært i 7 dager nå. Tisser ofte, må stå opp om natten for å tisse. Ømme pupper og vonde brystvorter. Samboeren kommenterte i går at puppene mine har blitt Mye større den siste uken[emoji23] testen negativt 1 dag etter IKM. Så får vel ta en ny test i morgen..[emoji16]

Nå er jeg 5 dager etter IKM. Småkvalm, vondt i korsryggen, mensmurringer, tror tr kommer hele tiden. Og sånn har det vært i 7 dager nå. Tisser ofte, må stå opp om natten for å tisse. Ømme pupper og vonde brystvorter. Samboeren kommenterte i går at puppene mine har blitt Mye større den siste uken[emoji23] testen negativt 1 dag etter IKM. Så får vel ta en ny test i morgen..[emoji16]

Oi spennende! Krysser fingrene for positiv test :)

CD14 og venter på EL

Er på cd10, men har hatt el slim i to dager nå, så muligens at det blir en kort syklus. Slet med korte sykluser før jeg var hravid i 2015 så får se hvordan de er nå :)

Fikk ikke tr sist syklus. Vet ikke om det er vanlig å ikke få tanta på besøk om man ikke hadde eggløsning?
Jeg fikk hvertfall positiv eltest 26 juli så er 5 dpo i dag :)

10 dpo, ikm og ingen tr. Negative tester og spotter litt, så hun er nok bare litt forsinket. Har ingen symptomer på noe annet iallefall. :p

Cd14, tror og håper jeg er godt inne i dpo-land, men også meget mulig el er idag [emoji12] la inn aksjer bare i tilfelle [emoji1]

Back
Topp