Hvor i syklusen er du i dag?

jeg er på CD 15, men tror nemlig jeg er allerede på 4DPO! siden jeg hadde heftige eggløsningsmerter på mandag/tirsdag inkludert med mye ELslim! når jeg skulle teste eggløsning i går og i dag så var testene blitt svakere og svakere også hadde jeg fint lite utflod o_O Er første runde med letrozol og PP 12! Neste uke skal jeg ta blodprøve for å sjekke om jeg har hatt eggløsning.

Jeg får eggløsning mye tidligere med Letrozol, så det er ikke umulig :)
 
Jeg får eggløsning mye tidligere med Letrozol, så det er ikke umulig :)
Ååh! Jeg pleier somregel å ha sykluser opp i 50-60 dager uten! Så blir spennende å se nå som jeg går på letrozol for første gang! :p går du også på letrozol denne prøveperioden? :D
 
Ååh! Jeg pleier somregel å ha sykluser opp i 50-60 dager uten! Så blir spennende å se nå som jeg går på letrozol for første gang! :p går du også på letrozol denne prøveperioden? :D

Så godt å slippe så lange sykluser nå. Det er jo håpløst å forholde seg til så lange sykluser når man er prøvere.


Ja, jeg går også på Letrozol denne prøveperioden:) Forrige gang klaffet det på første forsøk, så jeg krysser fingre for at Letrozol gjør jobben denne gangen også:D
 
Så godt å slippe så lange sykluser nå. Det er jo håpløst å forholde seg til så lange sykluser når man er prøvere.


Ja, jeg går også på Letrozol denne prøveperioden:) Forrige gang klaffet det på første forsøk, så jeg krysser fingre for at Letrozol gjør jobben denne gangen også:D
Gikk du enkel eller dobbel kur? :D
 
Gikk du enkel eller dobbel kur? :D

Med førstemann gikk jeg på dobbel kur Pergotime da det klaffet (fjerde pp) og med andremann tok jeg enkel kur. Jeg tok også Crinone med andremann ettersom jeg har litt kort lutealfase. Denne gangen prøver jeg meg på enkel kur, og ingen Crinone :) Har du hatt flere pp med Letrozol?
 
Med førstemann gikk jeg på dobbel kur Pergotime da det klaffet (fjerde pp) og med andremann tok jeg enkel kur. Jeg tok også Crinone med andremann ettersom jeg har litt kort lutealfase. Denne gangen prøver jeg meg på enkel kur, og ingen Crinone :) Har du hatt flere pp med Letrozol?
Dette er min første pp med letrozol :) gynekologen sa at jeg skulle starte rett på dobbel kur! :D ellers er dette min 12 pp, der jeg hadde kjemisk i forrige pp.
 
2 DPO
 
CD4
 
Back
Topp