Hvor i syklusen er du i dag?

Sterkest på CD14 så det kan hende at du ikke har fått med deg toppen eller så kommer den snart. Ville ha testet på ettermiddagen.
Testet ettermiddager også men alltid sterkest morgenen. Men jeg blir ikke klok. Synes testen er ganske lik i dag også :/ nå er ikke siste tørr da, blir sterkere da. Nå kommer mannen hjem i kveld. Da får vi bare kjøre på! Håper bare det ikke er for sent!

Vedlegg

• DE637F33-2CD1-4967-9727-C89CE83EA474.jpeg
    DE637F33-2CD1-4967-9727-C89CE83EA474.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 47
CD4

Testet ettermiddager også men alltid sterkest morgenen. Men jeg blir ikke klok. Synes testen er ganske lik i dag også :/ nå er ikke siste tørr da, blir sterkere da. Nå kommer mannen hjem i kveld. Da får vi bare kjøre på! Håper bare det ikke er for sent!
Kanskje positiv er rett rundt hjørnet. Brukte disse testene noen få ganger og det var ikke alltid jeg fikk positiv test selv om jeg fikk det på andre tester. Lykke til denne pp :)

3 eller 4 dpo, kjente klare stikninger i livmorområdet idag, det har vært første tegnet ved 4 dpo hos meg på alle mine tre svangerskap. Har aldri hatt det uten at jeg har vært gravid. Så blir jo spent! ^-^
Hadde vært så utrolig gøy om jeg kunne annonsert til familien på julaften(jeg bryr meg ikke om 3-mnd regelen, klarer aldri i livet å holde det hemmelig, vi bor så tett opptil familien at det blir umulig), særlig siden søstera mi er gravid nå!

CD5 og tr ser ut til å gi seg :)

CD26

CD 27 - 11 dpo

Har egentlig gitt opp denne pp’n nå. Føler meg ikke gravid lenger, så det jeg har kjent hittil har nok bare vært innbilning :shy: Og murringene er sikkert så fremtredende fordi dette er første pp etter MA. Håper desember er mnd vår :rolleyes:

CD6

CD32, 12DPO. Negativ test så klart :mad::(

CD27

Back
Topp