Hvor i syklusen er du i dag?

CD14

5 dpo, og kjenner litt på at jeg syns det går sakte igjen. :p

5 dpo, og kjenner litt på at jeg syns det går sakte igjen. :p

det føles som en milestein å treffe el, så begynner domme dpo land etter på :P det er 10-14 dager i rent vente helvete for å være helt ærlig. Prøver å ikke tenkte på det, men tenker på det hele tiden. Kjenner etter symptomer osv.. :P

Sender deg en god dose ''tidenflyr'' støv og krysser fingrene for deg :)

det føles som en milestein å treffe el, så begynner domme dpo land etter på :p det er 10-14 dager i rent vente helvete for å være helt ærlig. Prøver å ikke tenkte på det, men tenker på det hele tiden. Kjenner etter symptomer osv.. :p

Sender deg en god dose ''tidenflyr'' støv og krysser fingrene for deg :)

Ja ikke sant! Får heldigvis besøk i morgen, som skal være over til onsdag. Da er det to dager som kommer til å gå raskt i alle fall! Syns dog tiden frem til EL er hakket verre enn DPO, for da må man jo stresse med å få til noe på riktige dager, samtidig som man ikke skal stresse med det og unngå at det blir plikt og mas. Bare stress. :p

Gud som jeg gleder meg til vi har fått de barna vi skal ha, og er ferdig med prøverstresset!

Ja ikke sant! Får heldigvis besøk i morgen, som skal være over til onsdag. Da er det to dager som kommer til å gå raskt i alle fall! Syns dog tiden frem til EL er hakket verre enn DPO, for da må man jo stresse med å få til noe på riktige dager, samtidig som man ikke skal stresse med det og unngå at det blir plikt og mas. Bare stress. :p

Gud som jeg gleder meg til vi har fått de barna vi skal ha, og er ferdig med prøverstresset!

Ja det er faktisk sant, her har ikke mannen noe valg :P Det er bare å ''slite'' seg igjennom det :P HAHA

CD 16 og håper el er rett rundt hjørnet

CD 23 og 10 dpo

6 dpo

6 dpo og testetrang herifra til månen!!

Back
Topp