Hvor i syklusen er du i dag?

La inn når jeg tror EL er som unnfangelsesdag, og da får jeg opp 1.februar som termindato. Det er da jeg fødte Julian det. :wideyed: Vi får se når EL velger å dukke opp, kan komme både tidligere og senere - har jo null oversikt over det enn så lenge. Tror dog uansett jeg føder før tiden, for jeg vet ikke om jeg makter å gå til termin (samtidig som jeg håper jeg klarer det).

CD 3. Går ikke fort!

❤️❤️

Idag er jeg på CD 26, og den positive EL-testen fra i går har i ettermiddag blitt negativ. Satser på at det betyr at egget har sluppet, selv om temperaturen ikke hadde steget i dag tidlig. 1dpo vil da forhåpentligvis være i morgen, og målet denne gangen er å ikke stresse like mye med det som forrige gang!

Idag er jeg på CD 26, og den positive EL-testen fra i går har i ettermiddag blitt negativ. Satser på at det betyr at egget har sluppet, selv om temperaturen ikke hadde steget i dag tidlig. 1dpo vil da forhåpentligvis være i morgen, og målet denne gangen er å ikke stresse like mye med det som forrige gang!

Happy humping ;)

CD 15, venter på eggløsning (forventet om 3-4 dager)

CD5, ca 10 dager til EL :)

Cd10 nå, og nåååå står vinduet på vidt gap [emoji14]
Dumt å ikke ha sovet i natt da, men mannen får bli med på en ettermiddaglur i efta [emoji14]

Lillyzilly: du må nesten lage deg en dagbok, vanskelig å følge med på deg når vi ikke er i samme ikm-gruppe [emoji14]
Jeg må jo finne ut når vi skal fikse barseltreff [emoji28]

CD 7 og ca 7 dager igjen t el [emoji1]

Back
Topp