Hvor i landet ?

Men kanskje Asker er fint? Det er jo sånn ca i midten?:) (bare et forslag)

Sent from my iPhone using BV Forum
Asker hadde vært gull:)
Evt inviterer jeg dere gjerne hjem til meg for lunch dersom dere orker å kjøre så langt:)

Kan babyene ligge på gulvet å leke sammen :)

Jeg kan jo hente deg da frk Mina?:-)

Mamma til to små prinsesser<3

Ja hvis du har lyst til det, så sier ikke jeg nei ;) Syns bare det er koselig at vi endelig kan få til å møtes jeg :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Ja hvis du har lyst til det, så sier ikke jeg nei ;) Syns bare det er koselig at vi endelig kan få til å møtes jeg :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Så bra. Har du bilstol til lille, så er ikke det noe problem:-)

Asker hadde vært gull:)
Evt inviterer jeg dere gjerne hjem til meg for lunch dersom dere orker å kjøre så langt:)

Kan babyene ligge på gulvet å leke sammen :)
Min vil sikkert bare spise, haha:-p Men nå ser det jo ut som jeg skal hente frkMina. Hvorbskal vi møtes?

Samme for meg :) Ja jeg også :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Hvis dere orker å kjøre til utkanten av Oslo, er dere hvertfall hjertelig velkommen til meg. Ellers kan vi møtes i Asker , jeg er med på alt :)

Det spørs litt hvor i Oslo du bor? Er ikke helt komf med å kjøre i byen, men er sånn nåenlunde komf med Oslo vest...:-)

Det spørs litt hvor i Oslo du bor? Er ikke helt komf med å kjøre i byen, men er sånn nåenlunde komf med Oslo vest...:)

Bor på strømmen, altså ikke i Oslo. Du slipper å kjøre igjennom byen i det hele tatt. Ca 10 min fra IKEA Furuset:)

Ok, det skal gå bra!:-) Hvis du vil ha besøk så klart. Eller vil dere heller på kafé?:-) For min del som ammer hele tiden er det deiligste å slippe kafé:-)

Ok, det skal gå bra!:) Hvis du vil ha besøk så klart. Eller vil dere heller på kafé?:) For min del som ammer hele tiden er det deiligste å slippe kafé:)

Kom til meg dere, så lager jeg litt lunch til oss og så kan babyene ligge litt på matte og "bli kjent" :) Bare kos det!

Ok, det skal gå bra!:) Hvis du vil ha besøk så klart. Eller vil dere heller på kafé?:) For min del som ammer hele tiden er det deiligste å slippe kafé:)

Er ikke kjempe glad i å være på kafé jeg heller, selv om jeg ikke ammer.

Er ikke kjempe glad i å være på kafé jeg heller, selv om jeg ikke ammer.
Så hyggelig Anna1984!!<3 Nå gleder jeg meg skikkelig:-) Nei, det kafé styret, er noe herk syntes jeg i disse dager...:-p

Jeg er heller ikke så fan av kafé :) Men spiller ingen rolle for min del ;)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Back
Topp