Hvor i landet ?

Tror ikke jeg får reist før 9-9.30 tiden. Og det går fort 2 timer og sikkert en ammestopp. Sånn 12-tiden da? Hvis det passer for verten? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
(Men nå er jeg "turist" da, så hvis det passer bedre for dere før så kommer vi bare diltende etter :) )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror ikke jeg får reist før 9-9.30 tiden. Og det går fort 2 timer og sikkert en ammestopp. Sånn 12-tiden da? Hvis det passer for verten? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så ikke denne jeg, men var ved 12 tiden jeg foreslo også:)
Blir sååååå stas dette altså! *Gledeseg*
 
Dere skal bli forsøkskaniner til en kake jeg skal lage i dåpen:) Mulig den blir helt jævli, men må bare prøveteste før den store dagen, så da får dere være "kritikerne" mine :)

Gleder meg veldig til å bli enda bedre kjent med dere:)
 
Dere skal bli forsøkskaniner til en kake jeg skal lage i dåpen:) Mulig den blir helt jævli, men må bare prøveteste før den store dagen, så da får dere være "kritikerne" mine :)

Gleder meg veldig til å bli enda bedre kjent med dere:)

Heheh, kommer helt sikkert til å gå helt fint skal du se ;)

Ja jeg også :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡
 
Hva om vi kjører i 10-tiden? Så kan han få grøt når vi kommer frem?:) Også kan vi prøve å dra sånn at vi er hjemme i 15-tiden, event kan han spise Flr vi drar igjen også?:)


Mamma til to små prinsesser<3
 
Haha, dere rekker å skrive forran meg;-)


Mamma til to små prinsesser<3
 
Hva om vi kjører i 10-tiden? Så kan han få grøt når vi kommer frem?:) Også kan vi prøve å dra sånn at vi er hjemme i 15-tiden, event kan han spise Flr vi drar igjen også?:)


Mamma til to små prinsesser<3

Ja for meg spiller det ingen rolle hvertfall :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡
 
Vestfold


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Anna1984 kan bestemme;-)


Mamma til to små prinsesser<3
Det gjør jo ikke noe om dere kommer litt før Frk spent hvis dere vil det. Dere kan komme kl 11 om det er bra ifht amming:)?
 
Det gjør jo ikke noe om dere kommer litt før Frk spent hvis dere vil det. Dere kan komme kl 11 om det er bra ifht amming:)?
Ja, tenkte på frkMina.. Hun skal gi grøt i 11-tiden;-) Jeg ammer virkelig døgnet rundt, så det spiller ingen rolle for meg..:p


Mamma til to små prinsesser<3
 
Kos dere masse, jenter:) glemte nesten bort hva tråden handlet om her..skulle ønske vi bodde nærmere. Å vestland vestland her;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kos dere masse, jenter:) glemte nesten bort hva tråden handlet om her..skulle ønske vi bodde nærmere. Å vestland vestland her;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Takk :D Heheh, ja vi burde vel egentlig hatt en egen tråd om det møtet vårt :p Vi får satse på at så mange som mulig får møttes i en stor felles samling :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡
 
Takk :D Heheh, ja vi burde vel egentlig hatt en egen tråd om det møtet vårt :p Vi får satse på at så mange som mulig får møttes i en stor felles samling :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Neida, kjekt å lese om planene deres. Og dere MÅ ta bilder og legge ut:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp