Hvor i landet ?

Er det nå torsdag eller neste?
Strømmen? Vi har 2 timers kjøring hver vei ca. Det er i hvertfall på "riktig" side av byen for en bonde i by'n som meg :) Er ikke så komfortabel med bykjøring generelt. Er det relativt greit å finne frem?

:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det nå torsdag eller neste?
Strømmen? Vi har 2 timers kjøring hver vei ca. Det er i hvertfall på "riktig" side av byen for en bonde i by'n som meg :) Er ikke så komfortabel med bykjøring generelt. Er det relativt greit å finne frem?

:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er veldig lett å finne frem, du tar av ved Olavsgård :)
Hadde jo vært kjempe gøy om du tok turen da :) Bor ikke du i Hamar-området? Fra oss til Hamar er det 1 1/2 time.
Babyen sover godt i bilen vel?
 
Er det nå torsdag eller neste?
Strømmen? Vi har 2 timers kjøring hver vei ca. Det er i hvertfall på "riktig" side av byen for en bonde i by'n som meg :) Er ikke så komfortabel med bykjøring generelt. Er det relativt greit å finne frem?

:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Nå på torsdag, hvis jeg ikke har misforstått:)
 
Hvis jeg kjapper meg med resten av forberedelsene så kan jeg ta turen :)

Vi har begge dåp i helgen, ikke sant?
:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig :D Jo fler jo bedre :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡
 
Så gøy dette blir:) Nå torsdag ja:):)


Mamma til to små prinsesser<3
 
FrkMina, kan du sende meg en pm med adressen din, så jeg finner frem?:)


Mamma til to små prinsesser<3
 
Hvis jeg kjapper meg med resten av forberedelsene så kan jeg ta turen :)

Vi har begge dåp i helgen, ikke sant?
:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, vi har også dåp den 17/8, men skal klare å få til dette altså. Hadde vært så koselig å treffe dere , og babyene ikke minst.

Håper du får det til:)
 
Ja, vi har også dåp den 17/8, men skal klare å få til dette altså. Hadde vært så koselig å treffe dere , og babyene ikke minst.

Håper du får det til:)
Jeg blir gjerne med :) Er det greie parkeringsmuligheter ved deg? Det er min største skrekk :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men når skal vi møtes? :) Lillemann spiser grøt i 11 tiden og middag i 15 tiden, så da funker det dårlig å kjøre bil for vår del hvertfall :p

♡Lille prinsen 17.04.14♡
 
Back
Topp