Selvsagt!!<3
Sent from my iPhone using BV Forum
Tuuusen takk♡ Da slipper jeg og være det nervevraket når vi møtes
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvsagt!!<3
HihiTuuusen takk♡ Da slipper jeg og være det nervevraket når vi møtes
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Asker hadde vært gullMen kanskje Asker er fint? Det er jo sånn ca i midten?(bare et forslag)
Så ikke denne jegSelvsagt!!<3
Så ikke denne jeg![]()
Jeg kan jo hente deg da frk Mina?
Mamma til to små prinsesser<3
Så bra. Har du bilstol til lille, så er ikke det noe problemJa hvis du har lyst til det, så sier ikke jeg neiSyns bare det er koselig at vi endelig kan få til å møtes jeg
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Min vil sikkert bare spise, hahaAsker hadde vært gull![]()
Evt inviterer jeg dere gjerne hjem til meg for lunch dersom dere orker å kjøre så langt
Kan babyene ligge på gulvet å leke sammen![]()
Så bra. Har du bilstol til lille, så er ikke det noe problem![]()
Det kan dere bestemmeMin vil sikkert bare spise, hahaMen nå ser det jo ut som jeg skal hente frkMina. Hvorbskal vi møtes?
Det kan dere bestemme
Gleder meg!
Hvis dere orker å kjøre til utkanten av Oslo, er dere hvertfall hjertelig velkommen til meg. Ellers kan vi møtes i Asker , jeg er med på altSamme for megJa jeg også
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Bor på strømmen, altså ikke i Oslo. Du slipper å kjøre igjennom byen i det hele tatt. Ca 10 min fra IKEA FurusetDet spørs litt hvor i Oslo du bor? Er ikke helt komf med å kjøre i byen, men er sånn nåenlunde komf med Oslo vest...
Kom til meg dere, så lager jeg litt lunch til oss og så kan babyene ligge litt på matte og "bli kjent"Ok, det skal gå bra!Hvis du vil ha besøk så klart. Eller vil dere heller på kafé?
For min del som ammer hele tiden er det deiligste å slippe kafé
Er ikke kjempe glad i å være på kafé jeg heller, selv om jeg ikke ammer.Ok, det skal gå bra!Hvis du vil ha besøk så klart. Eller vil dere heller på kafé?
For min del som ammer hele tiden er det deiligste å slippe kafé
Så hyggelig Anna1984!!<3 Nå gleder jeg meg skikkeligEr ikke kjempe glad i å være på kafé jeg heller, selv om jeg ikke ammer.