Hvor blir det av alle babyene?!

Har også sett endring på magen.. rare myke partier der det var hardt før og sunket en del. Håper det er tegn på at det nærmer seg, er 39+4 idag men ingen tegn... kunne gjerne født idag...:rolleyes:
Har i dag fått påpekt av 11-åringen at magen har blitt veldig «hengete og slengete» :hilarious: siste par dagene, så da er det nok ikke bare jeg som inbilder meg at magen har sunket. Satser på det skjer noe nå snart, alt ligger til rette for det:happy:
p
 
@Yummy_mummy uenig?:wideyed::hilarious:
Tror jeg har kommet bort i feil knapp. Kan ikke huske at jeg har lest inne på denne tråden. Sorry, jeg har fjernet det nå. Må nok ha skjedd når jeg har trykket på mobilen rett før jeg har sovnet :hilarious::oops:
 
Tror jeg har kommet bort i feil knapp. Kan ikke huske at jeg har lest inne på denne tråden. Sorry, jeg har fjernet det nå. Må nok ha skjedd når jeg har trykket på mobilen rett før jeg har sovnet :hilarious::oops:
Har skjedd meg flere ganger:hilarious::hilarious::hilarious:for stor tommel for de små ikonene:hilarious:
 
Er i uke 39 i morgen og får min del å for ungen sin del så kan jeg vente med å føde til neste uke da man har blitt syk:D Ekstra slitsomt å føde når man er syk så greir å vente litt:cool:
 
Back
Topp