Hvor blir det av alle babyene?!

Blir jo igangsatt i morgen 38+6, men kan jo ta litt tid:nailbiting:Nervene har begynt å meldt seg!
 
Blir jo igangsatt i morgen 38+6, men kan jo ta litt tid:nailbiting:Nervene har begynt å meldt seg!

Masse lykke til ❤️
Mine nerver er og på plass... Og enda en uke til jeg blir satt igang
 
Uke 35 + 5, så kan godt være inne noen uker til. Håper hu kommer mellom 15. og 20. juli en gang, men er redd hun trives såpass at jeg blir gående ut i august. Veldig koselig å se de babyene som har kommet, og som sikkert blir å komme på løpende bånd fremover, da :love7
 
Om babyene lar vente på seg, så har vi god plass i både august- og septembergruppa! :hilarious:

Misunner dere som er så nærme sluttstreken nå altså. Lykke til alle sammen :)
 
Om babyene lar vente på seg, så har vi god plass i både august- og septembergruppa! :hilarious:

Misunner dere som er så nærme sluttstreken nå altså. Lykke til alle sammen :)

Hahah, veldig koselig at dere unner oss plass hos dere da ❤️ mulig jeg blir hengende med dere :hilarious::hilarious:
 
Heldiggris!!! Hvorfor blir du satt i gang?
Det er en blanding av ting, men kort fortalt ekstreme plager med kropp slik at jeg ikke får til å gå, depresjon og psyke. Sistnevnte er vel det som teller mest. Men de nektet å sette meg i gang før nå, så har måttet kjempe for å få hjelp da.
 
Det er en blanding av ting, men kort fortalt ekstreme plager med kropp slik at jeg ikke får til å gå, depresjon og psyke. Sistnevnte er vel det som teller mest. Men de nektet å sette meg i gang før nå, så har måttet kjempe for å få hjelp da.

Off, det hørtes veldig tungt ut ja! :( men godt at du endelig ble hørt. Viktig å bevare psyken oppi det hele ❤️ masse lykke til!!
 
Er med i en termingruppe på fb og der ser jeg ganske mange har allerede fått ungene sine men mange er så småe og født i god tid før termin:) Kjenner man blir babysyk av å se alle føder men samtidig så kan den lille vente til termin. Er i uke 37 så å føde nå passer ikke:D Men i fra neste uke kan h*n komme:D Er meldt 30 varmegrader i helgen og greit at den lille er i magen så slipper den varmen. Men fra mandag av så er det meldt regn og rundt 20 grader bare:cool:
Fødte nr 1 over termin så jeg føder sikkert ikke før men h*n kommer når h*n er klar for den store verden:D
 
Er med i en termingruppe på fb og der ser jeg ganske mange har allerede fått ungene sine men mange er så småe og født i god tid før termin:) Kjenner man blir babysyk av å se alle føder men samtidig så kan den lille vente til termin. Er i uke 37 så å føde nå passer ikke:D Men i fra neste uke kan h*n komme:D Er meldt 30 varmegrader i helgen og greit at den lille er i magen så slipper den varmen. Men fra mandag av så er det meldt regn og rundt 20 grader bare:cool:
Fødte nr 1 over termin så jeg føder sikkert ikke før men h*n kommer når h*n er klar for den store verden:D

Jeg tenker også at varmen kan gjøre seg ferdig før fødsel! Orker ikke å gå med masse blod rundt i varmen:hilarious: og pluss at baby sikkert vil koke stakkar. Har bestilt 15 grader og overskya fra fødsel og utover :hilarious:
 
Off, det hørtes veldig tungt ut ja! :( men godt at du endelig ble hørt. Viktig å bevare psyken oppi det hele ❤️ masse lykke til!!
Ja, skal være tilstede for litjmor etter fødsel også! Tusen hjertelig takk❤️
 
Er 36+1 i dag. Ønsker å vente nærmest termin som mulig, men man vet jo aldri. Så fra neste uke når jeg er i uke 37 er babyen velkommen. :love7
 
Starter uke 37 i morgen.. tenker neste helg er et fint tidspunkt å føde, håper bare hun er enig :p
 
Jeg er bare 36+0, så jeg håper ho holder seg inne iallefall ei uke til, men jeg er vel også en av de med senest termin her inne. :p
 
Samme her, tror jeg skal være gravid i 6 år til.

Termin 1/7, men virker som mini trives svært godt i magen. Prøvde å dytte han nedover i stad, men det hadde ikke noen virkning :hilarious::dance018
Her er det prøvd med et par kjerringråd, pedagogisk samtale med magen, omvendt psykologi og alt sånt. Mannen har konkludert med at jeg egentlig bare har lurt alle sammen og egentlig bruker dagene mine på magedans (for å kunne ha muskler til å lage «babyspark») og spise fast food. Tror nesten jeg begynner å bli overbevist om at han har rett :hilarious: Termin er egentlig 6/7 her.
 
Her er det prøvd med et par kjerringråd, pedagogisk samtale med magen, omvendt psykologi og alt sånt. Mannen har konkludert med at jeg egentlig bare har lurt alle sammen og egentlig bruker dagene mine på magedans (for å kunne ha muskler til å lage «babyspark») og spise fast food. Tror nesten jeg begynner å bli overbevist om at han har rett :hilarious: Termin er egentlig 6/7 her.


Vi har samme termin... babyen min er FERDIG. Jeg får 4kgs babyer, så jeg mååå ikke gå to uker til liksom...
10 dager til termin, have mercy on me and my vaginaaa:bag::bag:

jeg syns alle babyer bør holde seg inne til uke 37, men etter det er det åpent:hilarious:
 
Back
Topp