Hvor blir det av alle babyene?!

Jeg hadde en myebbedre fødsel med baby på 3,7 enn førstemann som var 2,6. Revnet mye med den minste, men trengte ikke å sy noe med største. Forskjellen var at størstemann kom litt saktere (3,5 t istedenfor 1,5). Det var kun 1cm forskjell på hodeomkrets (33 mot 34).... ho på 3,7 kg bare skled ut på 2. pressrie, mens den minste måtte jeg trykke for å få ut (trykket bare 2 gang og det var vel den kjappe førstegangsfødselen som resulterte i rifter).
 
Får tro han kommer tidsnok til fødsel da:p
Far? Ja, der er det ingen nåde! Men han må vel kjøre meg til sykehuset uansett, så da skal det vel gå greit...:joyful: når det gjelder babyen kommer han vel akuratt når han føler for det, enten det er før eller siden. Men trooor det blir siden....
 
Har i dag fått påpekt av 11-åringen at magen har blitt veldig «hengete og slengete» :hilarious: siste par dagene, så da er det nok ikke bare jeg som inbilder meg at magen har sunket. Satser på det skjer noe nå snart, alt ligger til rette for det:happy:
 
Har i dag fått påpekt av 11-åringen at magen har blitt veldig «hengete og slengete» :hilarious: siste par dagene, så da er det nok ikke bare jeg som inbilder meg at magen har sunket. Satser på det skjer noe nå snart, alt ligger til rette for det:happy:
Og 20 minutter etter jeg postet dette startet riene:smiley-bounce016 nå ligger jeg i badekaret og håper de ikke dabber av:smiley-angelic001
 
Hu kom i full fart i natt, skriver i fødetråden etterhvert, prøve å sove litt nå:happy:

Kødder du!! Betyr det at vi alle må få barna våre til å påpeke hengemager og så skrive om det?? Isåfall gleder jeg meg til ungen min kommer hjem idag ❤️:hilarious::hilarious:
Gratulerer!!! Gleder meg til høre hvordan det hele gikk for seg så raskt :eek::eek:
 
Back
Topp