Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min kommer sikkert på maks overtid denne gangen... har født på termindato en gang, til termin to ganger og prematurt en gang. Så da får jeg vel prøvd overtid denne gangen sikker...![]()

37+3 her, og ingen tegn til fødsel (tror jeg). Merker økt nedpress og kraftige kynnere, men sistnevnte har jeg hatt i flere måneder allerede. Er allikevel håpefull, siden både mamma og søster har har født alle sine 1-4 uker før termin.På den andre siden hadde det vært deilig å vente til over helga, siden temperaturene i Oslo skal synke litt da.
![]()

Takk! Er så klar og lei nå at jeg vurderer å ringe jobben og få forklart hvordan jeg kan strippe meg selv om det er mulighaha, ja, da har du liksom fått prøvd alt
sender deg alt fødestøvet jeg har til overs!!![]()

Har gitt opp alt som har med fødsel å gjøre, regner ikke med å få baby før til jul jeg. Baby har nok misforstått dette med «jul», «juli» og «mammamishandling».
Samme her, tror jeg skal være gravid i 6 år til.Har gitt opp alt som har med fødsel å gjøre, regner ikke med å få baby før til jul jeg. Baby har nok misforstått dette med «jul», «juli» og «mammamishandling».

Tror ikke kroppen min skjønner at det er meningen at barna skal komme ut derfra..Traff svigersøstra mi idag (vi er sammen med brødre). Og samboerne våre er kjent for å være notorisk trege. Svigersøstra sa at jeg garantert gikk over tiden av den grunn. Kan ikke krangle med den logikken
Bare å smøre seg med tålmodighet![]()