Hvor blir det av alle babyene?!

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Har alle tenkt å vente til uke 40 eller?!:hilarious::hilarious: Ser slik ut for min del i alle fall... uke 39 i morgen, iiingen tegn på at denne ungen vil ut...

Min kommer sikkert på maks overtid denne gangen... har født på termindato en gang, til termin to ganger og prematurt en gang. Så da får jeg vel prøvd overtid denne gangen sikker...:hungover:

Ja det kan du si. Min har heller ikke innmari lyst til å dukke opp før tia tror jeg. Jeg må si jeg syns det er deilig at ikke alle utenom meg føder da :hilarious:

39+3 her idag.... Blir satt igang om en uke til...
Tror ikke mi heller vil ut før tiden... Lov å håpe..
Fått veldig vondt i korsryggen.. Lov å håpe det er et tegn :) ellers lite som tilsier noe annet..

Er i uke 37 så her stresser jeg ikke med at baby ikke har kommet enda, regner med det blir litt overtid uannsett :)

37+3 her, og ingen tegn til fødsel (tror jeg). Merker økt nedpress og kraftige kynnere, men sistnevnte har jeg hatt i flere måneder allerede. Er allikevel håpefull, siden både mamma og søster har har født alle sine 1-4 uker før termin. :) På den andre siden hadde det vært deilig å vente til over helga, siden temperaturene i Oslo skal synke litt da. :joyful:

Min kommer sikkert på maks overtid denne gangen... har født på termindato en gang, til termin to ganger og prematurt en gang. Så da får jeg vel prøvd overtid denne gangen sikker...:hungover:

haha, ja, da har du liksom fått prøvd alt:hilarious::hilarious:

sender deg alt fødestøvet jeg har til overs!!:Heartred:Heartred

37+3 her, og ingen tegn til fødsel (tror jeg). Merker økt nedpress og kraftige kynnere, men sistnevnte har jeg hatt i flere måneder allerede. Er allikevel håpefull, siden både mamma og søster har har født alle sine 1-4 uker før termin. :) På den andre siden hadde det vært deilig å vente til over helga, siden temperaturene i Oslo skal synke litt da. :joyful:

jeg så det samme!! Regn i morgen, så da passer det meg YPPERLIG å føde! Regn hele helga:wav

Rart hvordan man savner normale temperaturer når man er høygravid i denne varmen:bag:

aner ikke når jeg ble født ifht termin; men jeg veide 3500gram, så tenker det var litt før eller akkurat rundt termin...

Har gitt opp alt som har med fødsel å gjøre, regner ikke med å få baby før til jul jeg. Baby har nok misforstått dette med «jul», «juli» og «mammamishandling».

Har gitt opp alt som har med fødsel å gjøre, regner ikke med å få baby før til jul jeg. Baby har nok misforstått dette med «jul», «juli» og «mammamishandling».

Samme her! Tror det er en misforståelse og at jeg egentlig skal ha septemberbaby!

Samme her, tror jeg skal være gravid i 6 år til.

Termin 1/7, men virker som mini trives svært godt i magen. Prøvde å dytte han nedover i stad, men det hadde ikke noen virkning :hilarious::dance018

Nå fikk jeg snap av favoritt-jordmora mi om at hu jobber ekstra i helga og, og er klar til å ta imot babyen min en av nettene:D hjelper ikke så mye på tålmodigheten at til og med jordmødrene er utålmodige :hilarious:

Er 40 + 0 i dag. Er litt irritert på disse småfolkene mine som tydeligvis er ekstremt avslappet ift. tid..:shifty: Tror ikke kroppen min skjønner at det er meningen at barna skal komme ut derfra..

Traff svigersøstra mi idag (vi er sammen med brødre). Og samboerne våre er kjent for å være notorisk trege. Svigersøstra sa at jeg garantert gikk over tiden av den grunn. Kan ikke krangle med den logikken:hilarious:
Bare å smøre seg med tålmodighet:)

men faen da, samboern min er ikke nødvendigvis alltid treg, bare lever litt i sin egen tidsone... Så nå ble jeg redd for at baby også skal være slik :hilarious:

Jeg er bare i uke 37, så jeg kan godt vente noen uker til. Men gleder meg til å lese om fødslene deres :)

Back
Topp