Hvis du var Tamara for en dag;)

Bare en liten teaser.... september topp 100 er ferdig :D

Og takket være denne tråden (ja, dere ja :D ) så har det muligens landet noen avtaler for de kommende månedene..
Fantastiske babyverden brukere :D
Jippi, venter i spenning :)

God morgen. Sara er den fødte detektiv ser jeg :)

VIP forumet har vi dessverre sett oss nødt til å legge ned.
Det var jo bare så påfallende lenge fra du nevnte den til den dukket opp, men da fikk jeg sett på den også. Jeg har jo sett den, men ikke sett på den.

Men selvsagt er jeg den fødte detektiv. Jeg er en mesterdetektiv.

Det var jo bare så påfallende lenge fra du nevnte den til den dukket opp, men da fikk jeg sett på den også. Jeg har jo sett den, men ikke sett på den.

Men selvsagt er jeg den fødte detektiv. Jeg er en mesterdetektiv.

Vet du forresten av Babyverden/Sandviks er mye mer enn bare ett forum og en nettside? *vage hint*

Vet du forresten av Babyverden/Sandviks er mye mer enn bare ett forum og en nettside? *vage hint*
Det er ro forum. Familieverden også.

Også er det mange bokklubber. Jeg har to unger og tre medlemsskap, pluss at vi har vært gjennom Disneyklubben så vi får når det kommer nye der også. Ungene jublet i går over nye kort til "med nebb og klør", faktaklubben er stas. Han får lære og lese, men de burde jeg stoppet, for han går skule, og derfor prøver vi å få ham til å lese nynorsk. Hun får enda den vanlige goboken.

(vi har nesten for mye bøker i hus, jeg kan virkelig ikke se for meg at lille i magen trenger flere bøker for småbarn egentlig.... Men det er jo gøy med bokpakker da..)

Back
Topp