Men kun fordi du spør Sara.... Har du sett BeSafe reklamen vi har her på siden???![]()
For øyeblikket reklame for libero, navnesmokker og på siden der.... clearblue--- nemlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kun fordi du spør Sara.... Har du sett BeSafe reklamen vi har her på siden???![]()
Hmmm... Da må du nok bare vente i spenningFor øyeblikket reklame for libero, navnesmokker og på siden der.... clearblue--- nemlig
Hmmm... Da må du nok bare vente i spenning![]()
Jippi, venter i spenningBare en liten teaser.... september topp 100 er ferdig
Og takket være denne tråden (ja, dere ja) så har det muligens landet noen avtaler for de kommende månedene..
Fantastiske babyverden brukere![]()
Du kan fortelle på VIP forumet før kom det der et par dager før
vil fortelle, vil ikke, vil fortelle, vil ikke, vil fortelle, vil ikke
Men det sluttet hun med.... Og begynte å henvise til reklamer som ikke er der.dog har jeg funnet den tilslutt altså ;-)Du kan fortelle på VIP forumet før kom det der et par dager før![]()
Så spennendeBare en liten teaser.... september topp 100 er ferdig
Og takket være denne tråden (ja, dere ja) så har det muligens landet noen avtaler for de kommende månedene..
Trolig det, ja.Mener du denne?
Vis vedlegget 133091
Det var jo bare så påfallende lenge fra du nevnte den til den dukket opp, men da fikk jeg sett på den også. Jeg har jo sett den, men ikke sett på den.God morgen. Sara er den fødte detektiv ser jeg![]()
VIP forumet har vi dessverre sett oss nødt til å legge ned.
Det var jo bare så påfallende lenge fra du nevnte den til den dukket opp, men da fikk jeg sett på den også. Jeg har jo sett den, men ikke sett på den.
Men selvsagt er jeg den fødte detektiv. Jeg er en mesterdetektiv.
Det er også en bokklubbVet du forresten av Babyverden/Sandviks er mye mer enn bare ett forum og en nettside? *vage hint*
Det er også en bokklubb![]()
Overaskende mye! Bestilte jo takkekort fra SandviksJa, og mer enn det også...![]()
Det er ro forum. Familieverden også.Vet du forresten av Babyverden/Sandviks er mye mer enn bare ett forum og en nettside? *vage hint*
Vi gleder oss masse og venter i spenningBare en liten teaser.... september topp 100 er ferdig
Vi gleder oss masse og venter i spenning![]()
Jeg venter utålmodig på 1 septVi gleder oss VELDIG.
Og med 1. september på tirsdag må vi kanskje ikke vente så mange dager før det trekkes heller? Ikke den 1. i helg for en gangs skyld, liksom.