Hvis du var Tamara for en dag;)

Gavekort/klippekort/årskort på Leos lekeland.
Gavekort på kino/kinobilletter.
Effekter i forbindelse med nye barnefilmer som f.eks Karsten og Petra, Gråtass etc.
Gavekort fra forskjellige butikker/nettbutikker som LilleLam, Mini A Ture, Knerten og Karoline, Kappahl, H&M osv.
Stellebord.
Dårlig med linker her, men. Noen forslag i "farta" :)

Gavekort/klippekort/årskort på Leos lekeland.
Gavekort på kino/kinobilletter.
Effekter i forbindelse med nye barnefilmer som f.eks Karsten og Petra, Gråtass etc.
Gavekort fra forskjellige butikker/nettbutikker som LilleLam, Mini A Ture, Knerten og Karoline, Kappahl, H&M osv.
Stellebord.
Dårlig med linker her, men. Noen forslag i "farta" :)
Gode tips, takk :)

Tøybleier
Stæsj til barnevogn (koppholder, muffe, pynt etc)
Diverse matbokser
Bokpakker i forskjellige aldersgrupper
Turutstyr (ryggsekker, smarte duppeditter, lommekniver, termoser, primus, kanskje litt klær til store og små)
Strikkepakker med garn og oppskrifter

Tøybleier
Diverse matbokser
Turutstyr (ryggsekker, smarte duppeditter, lommekniver, termoser, primus, kanskje litt klær til store og små)
Å ja tursekker var genialt

Tøybleier
Diverse matbokser

Turutstyr høres flott ut. Har du link til noen nettbutikker? (ikke store kjedebutikker)

De der kortene som man får fra Goboken er supre, vesla mi elsker dem, jeg skulle hatt flere :P

Noen uteleker? Feks huske til å henge i taket, sett med sandkasseting, et musikkinstrument, tegnesaker. Kanskje noe sesongbasert før jul og påske? Som barn kan lage.

De der kortene som man får fra Goboken er supre, vesla mi elsker dem, jeg skulle hatt flere :p

Noen uteleker? Feks huske til å henge i taket, sett med sandkasseting, et musikkinstrument, tegnesaker. Kanskje noe sesongbasert før jul og påske? Som barn kan lage.

Nå ble jeg veldig usikker på hvilke kort du mener.
Kan du se om du finner de igjen her https://www.goboken.no ?

Nå ble jeg veldig usikker på hvilke kort du mener.
Kan du se om du finner de igjen her https://www.goboken.no ?

Hmmm finner dem ikke, men det er noen kort med Ole Brumm på, og noen kort med bilde av dyr på ene siden (ser nesten ut som malerier) og godnatthistorier på andre siden. De er laget i papp og ligger i en liten holder av papp :)

Back
Topp