Hvis du var Tamara for en dag;)

Tenker kanskje gavekort hadde vært fin premie jeg, så kan man velge litt selv =) ellers hadde det vært morsomt om skravletråder og leker var forbudt, det skulle bare være relle samtaler som var lov, og regler som er satt fra 1. i mnd, skulle gjelde, uten forandringer underveis selv om det skulle dukke opp utfordringer rundt det.. Og så hadde jeg likt en ''temamnd'' ..

Tenker kanskje gavekort hadde vært fin premie jeg, så kan man velge litt selv =) ellers hadde det vært morsomt om skravletråder og leker var forbudt, det skulle bare være relle samtaler som var lov, og regler som er satt fra 1. i mnd, skulle gjelde, uten forandringer underveis selv om det skulle dukke opp utfordringer rundt det.. Og så hadde jeg likt en ''temamnd'' ..

Dessverre klarer vi ikke å håndheve en eventuell regel om forbud mot skravletråder. Dessuten tror jeg mange liker disse trådene.

Mange av oss liker skrvletråder ja, og har flere "reelle samtaler" der enn i tråder hvor vi diskuterer bilsikring eller leggetider eller bleieavveninnign eller hva det måtte være, der mange bare skriver et innlegg eller to hver, mens iskralvetrådene så pågår mange samtaler, reelle samtaler om ulike tema, fortløpende.

Jeg skravler i dag i skravletråd om strikketøyet jeg har begynt på, viser fremgang og forklarer hva jeg strikker. er ikke det en samtale, kanskje?

Dessverre klarer vi ikke å håndheve en eventuell regel om forbud mot skravletråder. Dessuten tror jeg mange liker disse trådene.
Det skjønner ejg :-P Var bare min lille fantasi om en konkurranse.. Tror de fleste liker skravletrådene ja (Meg selv inkludert), men hadde vrt morsomt med en vri på konk'en :-P

Men da hadde det blitt veldig, veldig lite liv, for det er grense for hvor mange innlegg hver bruker har i tråder om "når snudde du barnet i bilen", "hvilken bil har plass til tre barneseter", "når legger du ungene" "hvor lenge ammet du" og denslags, Det må rett og slett skravletråder, hvor man SNAKKER SAMMEN for å få aktivitet og noe sosialt.

Skravletrådene er jo koselig. Men de skaper jo ikke mer tråder, og det er vel målet:D At en er borte noen timer og mange nye tråder har dukket opp:)

Målet er vel mer AKTIVITET, flere INNLEGG, at brukere TRIVES og det er ikke nødvendigvis enda flere tråder man kan skrive et innlegg i som er det som er mest fristende for mange av oss. Mens nettopp et par skravletråder hvor fire-fem stykker har svart oss på flere ting vi har sagt, kommentert, spurt oss om noe og svart på noe, kommentert bilder, friset med mat, gitt opskrifter, fortalt nyheter... DET er det som trekker oss tilbake.

Skravletrådene er jo koselig. Men de skaper jo ikke mer tråder, og det er vel målet:D At en er borte noen timer og mange nye tråder har dukket opp:)
Mange av trådene som opprettes opprettes av de som er aktive på skravletrådene.
Ikke sjeldent opprettes det på bakgrunn av noe som har blitt skravlet om.
Tror ikke disse skravletrådene gjør at det opprettes færre tråder

Dytter denne opp, trenger tips til premier i 2016 :D

Så gøy:)
Jeg bør vel ha noen på lager:)

Lekekjøkken.
Verktøybenk for barn for eks fra bosch.
Gavekort hos ving eller annet selskap:rolleyes:
Grill fra weber:hilarious:
Sparkesykkel
Rulleskøyter
skiutstyr
Mer ull.
Overnattting på hotell i Oslo og biletter til disney on ice:cool:
Bleier:p
Medlemskap i bokklubb.
Lekehus/hytte.
Bøker om matlaging og baking, gjerne da for barn.
Hobbybøker og aktivitetshefter.
Hoppeku

Så gøy:)
Jeg bør vel ha noen på lager:)

Lekekjøkken.
Verktøybenk for barn for eks fra bosch.
Gavekort hos ving eller annet selskap:rolleyes:
Grill fra weber:hilarious:
Sparkesykkel
Rulleskøyter
skiutstyr
Mer ull.
Overnattting på hotell i Oslo og biletter til disney on ice:cool:
Bleier:p
Medlemskap i bokklubb.
Lekehus/hytte.
Bøker om matlaging og baking, gjerne da for barn.
Hobbybøker og aktivitetshefter.
Hoppeku

Flott liste :) Kjekt om du legger ved linker til nettbutikker også ;)

Back
Topp