Det er ikke lenge til.Jeg venter utålmodig på 1 sept
Tviler på at jeg klarer 2222 innen da, så fint at du hinter med den reklamen, så kan man håpe på nye muligheter neste måned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke lenge til.Jeg venter utålmodig på 1 sept
Tenker kanskje gavekort hadde vært fin premie jeg, så kan man velge litt selv =) ellers hadde det vært morsomt om skravletråder og leker var forbudt, det skulle bare være relle samtaler som var lov, og regler som er satt fra 1. i mnd, skulle gjelde, uten forandringer underveis selv om det skulle dukke opp utfordringer rundt det.. Og så hadde jeg likt en ''temamnd'' ..
Ja, liker skravletrådeneDessverre klarer vi ikke å håndheve en eventuell regel om forbud mot skravletråder. Dessuten tror jeg mange liker disse trådene.
Det skjønner ejgDessverre klarer vi ikke å håndheve en eventuell regel om forbud mot skravletråder. Dessuten tror jeg mange liker disse trådene.
Skravletrådene er jo koselig. Men de skaper jo ikke mer tråder, og det er vel måletDessverre klarer vi ikke å håndheve en eventuell regel om forbud mot skravletråder. Dessuten tror jeg mange liker disse trådene.
Mange av trådene som opprettes opprettes av de som er aktive på skravletrådene.Skravletrådene er jo koselig. Men de skaper jo ikke mer tråder, og det er vel måletAt en er borte noen timer og mange nye tråder har dukket opp
![]()
Yes sånn er det,jeg har hvertfall startet mange tråder på bakgrunn av det som diskuteresMange av trådene som opprettes opprettes av de som er aktive på skravletrådene.
Ikke sjeldent opprettes det på bakgrunn av noe som har blitt skravlet om.
Tror ikke disse skravletrådene gjør at det opprettes færre tråder
Mer ullklærDytter denne opp, trenger tips til premier i 2016![]()
Dytter denne opp, trenger tips til premier i 2016![]()

Hva er Wheelybug? Hvor selges det?Mer ullklær
Noen gavekort på lekebutikker
Lego
Wheelybug
Om du venter 5 min så kan jeg finne detHva er Wheelybug? Hvor selges det?
Så gøy
Jeg bør vel ha noen på lager
Lekekjøkken.
Verktøybenk for barn for eks fra bosch.
Gavekort hos ving eller annet selskap
Grill fra weber
Sparkesykkel
Rulleskøyter
skiutstyr
Mer ull.
Overnattting på hotell i Oslo og biletter til disney on ice
Bleier
Medlemskap i bokklubb.
Lekehus/hytte.
Bøker om matlaging og baking, gjerne da for barn.
Hobbybøker og aktivitetshefter.
Hoppeku
Yes det skal jeg fikse i morgenFlott listeKjekt om du legger ved linker til nettbutikker også
![]()