Hvis du titter innom her så...

Jeg pumper for å mate :-) ammer ikke, men han får melka jeg pumper :-) vet jo at han har så godt av melka, men holder på å bli tussete av spreng, melkelukta og den evinnelige lyden av pumpa... :-P

*surrer på telefonen*
Aha då forstår eg, om det er sånn dag ut og dag inn. Sliiitsomt :p

*talatuten*

Aha då forstår eg, om det er sånn dag ut og dag inn. Sliiitsomt :p

*talatuten*

Blir jo fort det :P Hjelper på lukta en liten stund om jeg er nydusja, men kan jo ikke stå der for lenge heller :P Men misunner virkelig ikke de som har økedøgn og ammer :P

Innom menstruasjon i ser på film:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Hihi ;) har du autokorrekt du også? ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Ja fikk vist det no på den nye taben og det har blitt noen morsomheter allerede...
Ser jeg må ikke være så kjapp i svingene:D

10 sec unna å bli drept av 2 svære steiner (200kg hver ca) som datt ut i veien når meg mannen og guttene var på vei heim fra grilling i kveld! Fysøren kor ekkelt. Datt 10m fra bilen :o og her inne skal vi liksom bygge hus..! Hadde det ikkje vært for at mannen skulle vise meg noe med giren som eg lurte på(som gjorde at vi kjørte litt saktere, ja då hadde eg ikkje skrevet dette :( vi rygget uforsvarlig fort å kom oss tilbake til svigers. Og blir her i natt. Har kost litt ekstra med guttene i kveld <3

*talatuten*

10 sec unna å bli drept av 2 svære steiner (200kg hver ca) som datt ut i veien når meg mannen og guttene var på vei heim fra grilling i kveld! Fysøren kor ekkelt. Datt 10m fra bilen :o og her inne skal vi liksom bygge hus..! Hadde det ikkje vært for at mannen skulle vise meg noe med giren som eg lurte på(som gjorde at vi kjørte litt saktere, ja då hadde eg ikkje skrevet dette :( vi rygget uforsvarlig fort å kom oss tilbake til svigers. Og blir her i natt. Har kost litt ekstra med guttene i kveld <3

*talatuten*

Der reiste nakkehårene seg! Da var det jaggu ikke deres tur denne gangen! Håper sjokket har lagt seg litt og at dere har det bra! Så ubehagelig...

*surrer på telefonen*

*talatuten*

Oof, så utrolig ekkelt :(
Er det et sted med mye ras? Godt at det gikk bra ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

*talatuten*
Huff så ekkelt...
Hadde nok kost litt ekstra jeg og da.

Der reiste nakkehårene seg! Da var det jaggu ikke deres tur denne gangen! Håper sjokket har lagt seg litt og at dere har det bra! Så ubehagelig...

*surrer på telefonen*
Heldigvis ikkje vår tur nei :D men guttungekatta så sjokk vi fekk.. men fekk heldigvis sove godt i natt, så sjokket har lagt seg ja :)

*talatuten*

Oof, så utrolig ekkelt :(
Er det et sted med mye ras? Godt at det gikk bra ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Går litt og litt ras ja. Men har heldigvis aldri truffet noen:) datt en stein på 400kg tidligere på dagen.. (svigerfar er skyrebas og ser Sånt :p ) kjører så mange lastebiler og trailere som ikkje har lov der, så det hjelper ikkje på akkurat:/ håper kommunen tar til vett før noen blir drept, å fikser opp. :/

*talatuten*

Innom Før jeg skal sove. Trøtt som fy. En dag på sjøen r rene sovemedisin! Natta; )

-=[herq]=-

Juhuuu... Kl har akkurat bikka midnatt og poden e overbevist om at nå er det morgen. Ligger ann til ei laaaang natt:)

Back
Topp